مشکلات انجمن حمایت از کودکان اوتیسم بررسی شد

با حضور استاندار اصفهان و اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از کودکان اُوتیسم مشکلات این انجمن بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

با حضور استاندار اصفهان و اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از کودکان اُوتیسم مشکلات این انجمن بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا استانداراصفهان درجلسه ای با اعضای هیات مدیره انجمن حمایت از کودکان اُتیسم در خصوص برخی مشکلات این انجمن از جمله تامین زمین برای ساخت محل آموزش و نگهداری این بیماران اظهارداشت: پیگیری های لازم برای حل این مشکل باید از طریق معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بهزیستی صورت گیرد.
دکتر رسول زرگرپور با بیان اینکه کارهای خیر ذخیره ای برای آخرت است، افزود: مدیران باید در این رابطه حمایت های لازم را داشته باشند چرا که آنچه از انسان باقی می ماند اقدامات و کارهایی است که برای آخرت صورت می گیرد.
گفتنی است انجمن حمایت از کودکان اُتیسم با هدف ارائه خدمات به بیماران روانی مزمن و اختلالات رفتاری اُتیسم، آموزش در سطح جامعه و خانواده و هماهنگی دستگاههای مربوط، تلاش در جهت ایجاد و تاسیس مراکز آموزشی توانبخشی و اشتغال تحت نظر انجمن، ارتباط با مراکز دانشگاهی و انجمن های مشابه به منظور انجام تحقیقات و نشر و توسعه رشته های مرتبط با اُتیسم، تلاش در جهت تسهیلات پیشگیری و مشاوره و توانبخشی ودرمانی با اخذ مجوز های قانونی، پیشنهاد واصلاح و تصویب قوانین لازم در حمایت از افراد مبتلا به اُتیسم و احقاق حقوق انها تشکیل شده است و ۸ مرکز حمایت از کودکان اُتیسم در استان فعالیت می کنند.
اُوتیسم (Autism ) نوعی اختلال رشدی است که با رفتارهای ارتباطی ، کلامی غیر طبیعی مشخص می شود

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار