مصاف شاگردان قلعه‌نویی با برزیل ایران

۲ تیم صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا شب به مصاف یکدیگر می‌روند.

۲ تیم صنعت نفت آبادان و ذوب‌آهن اصفهان در هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا شب به مصاف یکدیگر می‌روند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از فردا با انجام 4 دیدار آغاز می‌شود که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 20:30 در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر می‌رود.
ذوب‌آهن که این فصل از رقابت‌ها را با یک پیروزی، 2 تساوی و یک شکست آغاز کرده است در حالی به مصاف شاگردان فرزاد کمالوند در صنعت نفت‌ آبادان می‌رود که از لحاظ ساختار تیمی، کمترین تغییرات را نسبت به فصل گذشته داشته است و با ورود امیر قلعه‌نویی از انسجام و نظم تیمی خاصی بهره می‌برد.
سبزپوشان اصفهانی، در هفته گذشته مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر مغلوب سپاهان شدند تا نخستین شکست خود را مقابل همشهری خود تجربه کنند.
ذوبی‌ها در این دیدار نیز 2 مهره تاثیرگذار، یعنی قاسم حدادی‌فر و مهدی مهدی‌پور را در قلب خط هافبک خود در اختیار ندارند تا قلعه‌نویی کمبود بازیکن را در این پست بیش از پیش احساس کند.
ذوب‌آهن در دیدار هفته گذشته خود در شهرآورد اصفهان نشان داد که موقعیت‌های فروانی را بر روی دروازه حریف خود ایجاد می‌کند اما در گل کردن آن‌ها دچار مشکل است به همین جهت حضور هر چه سریع‌تر مهاجم برزیلی در نوک خط حمله این تیم مورد نیاز است.
شاگردان قلعه‌نویی با 5 امتیاز و با توجه به تفاضل گل کم‌تر نسبت به حریف آبادانی خود، در جایگاه هفتم جدول جای دارند و تلاش می‌کنند با کسب 3 امتیاز این دیدار جای حریف سخت‌کوش خود را در جدول بگیرند تا با خاطره خوش به استقبال تعطیلات لیگ بروند.
ربیع عطایا، هافبک لبنانی تیم ذوب‌آهن که از نیم فصل گذشته به عضویت تیم ذوب‌آهن درآمده است بر خلاف نیم فصل گذشته از ابتدای این فصل در ترکیب اصلی ذوب‌آهن قرار داشته و با 2 پاس گل بازیکن موثری برای سبزپوشان اصفهانی محسوب می‌شود.
اما در آن سوی میدان صنعت نفت آبادان در حالی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود که با تیمی کاملا متحول شده نسبت به فصل گذشته پای به لیگ هفدهم گذاشته و با جذب چند مطرح از لیگ ایران و چند بازیکن برزیلی نتایج بسیار خوبی را تا به حال کسب کرده است.
فراز کمالوند که چهره محبوبی را در میان هواداران پرشور آبادانی از خود به جای گذاشته، امیدوار است تا با خط حمله آتشین خود ذوب‌آهن را در گرمای هوای آبادان غافلگیر کند و به نوعی شکست هفته قبل خود را مقابل پارس جنوبی جرم جبران کند.
نفت‌ آبادان با 6 گل زده و 5 گل خورده و کسب 6 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی رقابت‌ها جای دارد و امیدوار است با کسب حداکثر امتیاز این دیدار جایگاه خود را در جدول رده‌بندی رقابت‌ها ارتقا دهد.
کرار جاسم که از تراکتورسازی تبریز راهی نفت آبادان شده این فصل را بدون حاشیه و کاملا در خدمت تیم آغاز کرده و با 2 پاس گل یکی از موثرترین بازیکنان تیمش تا به این جای رقابت‌ها بوده است.
چهره ویژه
لوسیانو پریرا که با زدن 3 گل مهاجم زهردار آبادانی‌ها در لیگ هفدهم محسوب می‌شود، کار را برای مدافعان ذوب‌آهن سخت خواهد کرد و قلعه‌نویی بایستی با دقت و تامل بیشتری بر روی این مهاجم خطرناک و خط هافبک نفت آبادان، تیم خود را روانه مسابقه کند.
ترکیب احتمالی
نفت آبادان: ناصر سالاری، مرتضی اسدی، حسین بغلانی، حسین ساکی، محسن حمیدی، مگنو باتیستا، آگوستو سزار، کرار جاسم، محمد شادکام، فرید بهزاد کریمی و لوسیانو پریرا
ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهران درخشان‌مهر، حمید بوحمدان، اسماعیل شریفات، محمد امینی، احسان پهلوان، ربیع عطایا و مرتضی تبریزی
برنامه هفته پنجم
ﺳﻪشنبه 31 مرداد 1396
استقلال- پدیده 18:00
سپاهان- سپیدرود رشت 20:15
سایپا- تراکتورسازی 20:15
صنعت نفت آبادان- ذوب‌آهن 20:30
پنجشنبه 2 شهریور 1396
سیاه‌جامگان - نفت تهران 18:35
پیکان- فولاد 20:15
استقلال خوزستان- پارس جنوبی جم 20:30
جمعه 3 شهریور 1396
گسترش فولاد - پرسپولیس 21:00

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار