مراسم تحلیف و شروع به کار دوره پنجم شورای شهر اصفهان چهارشنبه برگزار می شود

رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه فرایند بررسی شرایط گزینه های مشخص شده شهرداری انتخاب، شهردار اصفهان به مرحله نهایی خود رسید.

رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در ادامه فرایند بررسی شرایط گزینه های مشخص شده شهرداری انتخاب، شهردار اصفهان به مرحله نهایی خود رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس اصفهان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر اصفهان، فتح‌الله معین با اشاره به ادامه فرایند بررسی شرایط گزینه‌های مشخص شده شهرداری اظهار کرد: در ادامه فرایند بررسی شرایط گزینه‌های مشخص شده جهت شهرداری اصفهان بعد از ظهر روز یکشنبه در جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان که با حضور کلیه آنان تشکیل شد، ابتدا در خصوص توانمندی‌ها و شرایط گزینه مورد نظر جهت قبول مسئولیت شهرداری مذاکره و سپس با رأی‌گیری انجام شده آقایان دکتر سید مهدی ابطحی و دکتر قدرت الله نوروزی به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شدند.

وی اضافه کرد: منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان از همراهی، همدلی و مساعدت کلیه گزینه‌های شهرداری اصفهان که متعهدانه قبول زحمت نموده و تا این مرحله از فرایند انتخاب شهردار در جلسات حضور یافته و برنامه‌های خود را ارائه و به سؤالات پاسخ گفتند، صمیمانه تشکر نموده و اعلام داشتند در جریان امور اجرایی شهرداری قطعاً از نظریات و همکاری همه عزیزان بهره‌مند خواهیم شد.

رئیس موقت منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: در جلسه دومی که به فاصله دو ساعت بعد از جلسه اول تشکیل شد از دو گزینه شهرداری اصفهان دعوت شد که در جلسه منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر شرکت نموده و به سؤالات اعضاء در خصوص مسائل اجرایی و اولویت‌های شهرداری اصفهان و برنامه تدوین شده جهت عبور از شرایط فعلی بحث و مذاکره به عمل آمد.

وی ادامه داد: نهایتاً قرار شد که رأی‌گیری بعدی تا قبل از چهارشنبه که روز شروع به کار پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان خواهد بود، به عمل آمده تا برابر قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا در اولین جلسه علنی شورای پنجم امکان معرفی رسمی شهردار اصفهان فراهم شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار