پورقاز:باشگاه به کرانچار اولتیماتوم نداد

بازیکن تیم سپاهان گفت: باشگاه سپاهان به اندازه کافی بزرگ و حرفه ای است و نیازی ندارد در هفته سوم یه سرمربی خود اولتیماتوم بدهد.

بازیکن تیم سپاهان گفت: باشگاه سپاهان به اندازه کافی بزرگ و حرفه ای است و نیازی ندارد در هفته سوم یه سرمربی خود اولتیماتوم بدهد.
عزت الله پورقاز بازیکن تیم سپاهان در گفت و گو با خبرنگار آنا درباره دربی اصفهان و پیروزی سپاهان مقابل ذوب آهن گفت:« خدا را شکر اولین پیروزی را با کرانچار در این فصل به دست آوردیم و این بازی برای ما حکم مرگ و زندگی داشت چرا که باید سه امتیاز آن را کسب می کردیم. ما در بازی های قبلی نتوانستیم در حد انتظار امتیاز جمع کنیم اما مقابل ذوب آهن این امر محقق شد.»
وی در مورد اینکه گفته می شود قبل از بازی با ذوب آهن مدیریت سپاهان به کرانچار اولتیماتیوم داده بود اظهار کرد: «چنین چیزی صحت ندارد. در هیچ کجای دنیا یک باشگاه با سه بازی در مورد بازیکنان و کادرفنی اش تصمیم گیری نمی کند.باشگاه سپاهان به اندازه کافی بزرگ و حرفه ای است و نیازی ندارد دست به چنین کارهایی بزند، معمولا هفته های اول رقابت های لیگ برتر تیم تا به هماهنگی برسد زمان می برد به همین دلیل عدم نتیجه‌گیری ما در سه بازی قبل موضوع طبیعی بود . به طور حتم در بازی های بعدی پیروزی های بیشتری به دست می آوریم و امسال سپاهان با شرایطی که دارد یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ خواهد بود.»
پورقاز در مورد خط دفاعی سپاهان گفت: « بازیکنان خط دفاعی سپاهان امسال برای اولین بار است که کنار هم بازی می‌کنند و طعبیی است که در ابتدا آن هماهنگی لازم را با هم نداشتیم اما به مرور زمان هماهنگی‌مان بیشتر شد. تا به اینجای کار هماهنگی خوبی باهم داشتیم و شرایط بد نبوده اما از حالا به بعد بهتر هم خواهد شد.»
وی در مورد بازی مقابل سپیدرود اظهار کرد: «در این بازی ما میزبان هستیم و همین موضوع یک امتیاز برای ما محسوب می شود؛ تمام تلاشمان را می کنیم تا سه امتیاز این بازی را در خانه خودمان به دست بیاوریم. سپاهان همیشه جزو مدعیان قهرمانی بوده امسال هم مدعی خواهد بود. یکی از دلایلی که باعث شد من به سپاهان بیایم همین موضوع بود که این تیم برای قهرمانی تلاش می‌کند و هفته به هفته هم بهتر می شویم.»
پورقاز در مورد حضور دوباره‌اش در تیم ملی ایران برای بازی مقابل کره جنوبی و سوریه گفت: «من از ابتدای فصل تلاش کردم تا خوب بازی کنم و نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم. اگر دوباره دعوت شوم مانند یک سرباز در خدمت تیم ملی خواهم بود.»

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار