پایانامه دانشجوی شاهین شهری به شهید مدافع حرم تقدیم شد

در هیاهوی بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی بسیاری از مردم ایران نفرتشان از متجاوزین داعشی چند برابر شد. جوانی که با تمام وجود تا اخرین لحظه برای دفاع از حرمین استقامت کرد و خونش را برای جاودانه کردن اهدا کرد.

در هیاهوی بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی بسیاری از مردم ایران نفرتشان از متجاوزین داعشی چند برابر شد. جوانی که با تمام وجود تا اخرین لحظه برای دفاع از حرمین استقامت کرد و خونش را برای جاودانه کردن اهدا کرد.
در گوشه ای از این کشور مدافعین حرم در دانشگاه پیام نور شاهین شهر دانشجوی کارشناسی ارشد پایانامه خود را به این شهید تقدیم کرد، دانشجویی که ثمره سال ها تلاش در عرصه علم و دانش خود را با جان و دل به این پاسدار حرم اهدا کرد. در گفت و گویی کوتاه با امیر رعتیان این دانش اموخته کارشناسی ارشد نشستیم، گفت و گویی که تمام جملات دنیا در لهن او خلاصه می شد، گفتن نام شهید با نوشتن ان بسیار فاصله دارد، شهیدی که او از زبانش بیرون می امد گویی با دل و جانش امیخته شده بود.
_از خودتان بگویید چند ساله هستید و ساکن کجا
من 26 سال سن دارم و ساکن شاهین شهر.دارای مدرک کارشناسی برق و کارشناسی ارشد مدیریت از دانشگاه پیام نور شاهین شهر هستم.
_چرا پایانامه خود را به این شهید مدافع حرم تقدیم کردید؟
همانطور که می دانید اسارت و شهادت این بزرگوار از طریق فضای مجازی منتشر شد، اسارت و شهادتی که هر کس صحنه های ان را می دید تمام وجودش به لرزه در می امد و من در ان لحظات در حال تنظیم پایانامه خود بودم که تصمیم گرفتم حداقل کاری که از دستم برمی اید در این رابطه انجام دهم و ثمره علمی و تحقیقاتی خود را به او و خون شهادتش تقدیم کنم.
ـ بعد از این اقدام قصد دارید چه کاری انجام دهید؟
برای با ارزش شمردن جانثاری های مدافعین حرم، با ادامه و تلاش بیشتر در عرصه دانش و در نهایت گرفتن گوشه کوچکی از اقتصاد ایران اسلامی قدم برخواهم داشت.سرنوشت انسان ها با یکدیگر متفاوت است، محسن حججی جان خود را برای ملت ایران و اسلام در میدان گذاشت و جوانان نیز می توانند با تلاش خود و اینده سازی خود و کشور، پاسخ گوی خون محسن و سایر شهدا باشند.
در ادامه دکترحسین ستوده استاد راهنمای این پایانامه در اینباره گفت: افتخار می کنیم که دانشجویان ما در سنگر علم و دانش می کوشند تا از خون شهدا بویژه شهدای مدافع حرم که در غربت به شهادت رسیدند دفاع کنند و در تلاش اند تا برای همیشه نام و یاد آنها زنده بماند.
پایانامه «بررسی نقش فضای سازمانی بر عملکرد سازمان نقش میانجی سرمایه روانشناختی» از دانشگاه پیام نور شاهین شهر، استاد راهنما: دکتر حسین ستوده، مشاور: دكتر مهدی محمدی، داور: دكتر محمد مهتري.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار