به‌روزرسانی جدید اینستاگرام: 10 عکس یا ویدیو در یک پست

یکی از ویژگی‌های جذابی که بسیاری از کاربران اینستاگرام انتظارش را می‌کشیدند، امکان آپلود چندین عکس (شبیه به آلبوم) در یک پست بود؛ اینستاگرام سرانجام به این قابلیت جدید چراغ سبز نشان داد

به‌روزرسانی جدید اینستاگرام: 10 عکس یا ویدیو در یک پست

‌ یکی از ویژگی‌های جذابی که بسیاری از کاربران اینستاگرام انتظارش را می‌کشیدند، امکان آپلود چندین عکس (شبیه به آلبوم) در یک پست بود؛ اینستاگرام سرانجام به این قابلیت جدید چراغ سبز نشان داد و اعلام کرد که کاربران این اپلیکیشن ازاین‌پس می‌توانند چندین عکس یا ویدیو را در یک پست به اشتراک بگذارند. این امکان به لطف ویژگی به وجود آمده که به کاربران اجازه می‌دهد تا حداکثر 10 عکس و ویدیو را به‌طور همزمان آپلود کنند.

پس‌ازاینکه سری عکس‌ها یا ویدیوهای موردنظر به اشتراک گذاشته شد، فالوورها می‌توانند با سوایپ کردن، عکس‌ها و ویدیوها را به ترتیبی که آپلود شده‌اند مشاهده کنند و بدین ترتیب کاربران می‌توانند لحظات یک رویداد خاطره‌انگیز را در همان ترتیب طبیعی خود با دیگران به اشتراک بگذارند.

برای آپلود تعداد متعددی محتوا به‌طور همزمان، کاربران یک آیکون جدید را در بخش آپلود عکس مشاهده می‌کنند و ازآنجا می‌توانند با ضربه زدن روی عکس یا ویدیوها ترتیب نمایش آن‌ها را تغییر دهند، برای کل محتوای موردنظر فیلتر انتخاب کنند و یا در هرکدام مجزا تغییرات خاص موردنظر را اعمال کنند.

فعلا امکان قرار دادن یک کپشن برای این سبک از پست‌ها وجود دارد و فقط در سایز و سبک مربعی اینستاگرام نمایش داده می‌شوند. اینستاگرام اعلام کرده که فعلا این به‌روزرسانی جدید برای سیستم‌عامل ios ارائه‌شده و به‌زودی به گوشی‌های اندرویدی می‌آید.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار