بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰ پروژه گازرسانی اصفهان در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی و ۱۰ پروژه گازرسانی در استان اصفهان طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از آغاز عملیات اجرایی و ۱۰ پروژه گازرسانی در استان اصفهان طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال خبر داد.

مصطفی علوی در گفتگو با ایمنا پیرامون آخرین دستاوردهای شرکت گاز استان در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به مشترکین و همچنین پروژه های آماده افتتاح در این هفته، بیان داشت: با تلاش کارکنان این شرکت و در راستای خدمات گازرسانی، توسعه و نگهداری شبکه های گاز و ارتقای سطح رضایت مندی مشترکین، ۱۰ پروژه گازرسانی با هزینه ای بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال بهره برداری و آماده کلنگ زنی می شود.

وی افزود: چهار پروژه با هزینه ای بالغ بر 1 میلیارد و 680 میلیون ریال گازرسانی به روستای بارونق کاشان، احداث ساختمان اداره گاز قمصر کاشان و توسعه و تجهیز ساختمان اداری گاز شهرستان های مبارکه و گلپایگان انجام شده است که این چهار پروژه عمرانی آماده افتتاح و بهره برداری است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان همچنین بیان داشت: ۶ پروژه عمرانی دیگر شامل احداث ساختمان پست و امداد در شهرهای سمیرم، افوس، منظریه شهرضا و احداث ساختمان اداری گاز شهر حسن آباد جرقویه و عملیات اجرایی گازرسانی به روستاهای چوپانان و چاه ملک در شرق استان و گازرسانی به شهرک صنعتی آران و بیدگل با هزینه بیش از ۴۵ میلیارد و ۶۸۰ میلیون ریال از پروژه هایی هستند که در این هفته آماده کلنگ زنی هستند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۹۹.۵ درصد جمعیت کل استان معادل ۹۹.۶ درصد خانوارهای شهری و ۹۵ درصد خانوار های روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند، گفت: برای تأمین گاز این جمعیت بیش از یک میلیون و ۸ هزار انشعاب نصب شده و ۲۶ هزار کیلومتر شبکه ‌گذاری در سطح استان صورت پذیرفته است.

علوی با بیان اینکه در حال حاضر یک هزار و ۱۱۱ کیلومتر خط انتقال، ۹۲۹ ایستگاه تقلیل فشار و حفاظت از زنگ و ۱۵۶ ایستگاه CNG در سطح استان به بهره برداری رسیده است، ادامه داد: با بهره مندی ۱۰۳ شهر و ۱۳۳۸ روستا از نعمت گاز طبیعی، شمار مشترکین این استان از مرز یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک گذشته است.

وی با اشاره به بهره مندی ۴۸ شهرک صنعتی و ۸۶۰۰ واحد صنعتی از گاز طبیعی از سال ۱۳۴۸ تاکنون، خاطرنشان کرد: ۳۴ درصد گاز استان در بخش صنعت، ۲۰ درصد در خانگی، ۳۵ درصد نیروگاه ها، ۶ درصد پالایشگاه، ۲.۵ درصد بخش تجاری ۲.۵ درصد حمل و نقل توزیع و مصرف می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، حجم فعالیت های انجام شده در سطح استان را مرهون زحمات شبانه روزی نیروی انسانی شرکت گاز استان اصفهان برشمرد و تاکید کرد: خوشبختانه این تلاش ها به ثمر نشسته و منجر به کسب تندیس برنزین توسط این شرکت برای نخستین بار در بین شرکت دولتی کشور و همچنین شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت شد و در مرداد ماه جاری نیز این شرکت در سومین دوره ارزیابی مسئولیت های اجتماعی وزارت نفت، تندیس طلایی را به ارمغان آورد.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار