عیسی بهمنی شهردار شاهین شهر معرفی شد

در جلسه شورای اسلامی شاهین شهر ، شهردار این شهر انتخاب و معرفی شد.

در جلسه شورای اسلامی شاهین شهر ، شهردار این شهر انتخاب و معرفی شد.
مهرداد مختاری رییس شورای اسلامی شاهین شهر در پایان دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شاهین شهر ، عیسی بهمنی را به عنوان انتخاب نهایی اعضای شورای اسلامی شهر برای تصدی گری عنوان شهردار شاهین شهر معرفی کرد.
مختاری ادامه داد : سلامت نفس، توان اجرایی و تجربه مدیریتی از مهم ترین عواملی بوده است که برای انتخاب شهردار مورد توجه اعضای شورای اسلامی شاهین شهر قرار داشته است.
رییس شورای اسلامی شاهین شهر اظهار داشت : اعضای شورای اسلامی شاهین شهر وام دار اعتماد و حضور پرشور شهروندان در انتخابات و برگزیده شدن توسط ایشان هستند و تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا با انتخاب شهرداری موفق و مناسب پاسخگوی این اعتماد و انتخاب باشند.
وی عنوان کرد : تمایل داشتیم شهردار شاهین شهر از میان جوانان مستعد و خلاق شاهین شهری باشند ولی با توجه به شرایط خاص اقتصادی و سیاسی کشور ترجیح دادیم از مدیران با تجربه استان استفاده نماییم و از جوانان شاهین شهری می خواهیم در این دوره به کسب تجربه بیشتر و بالا بردن دانش خود ادامه دهند تا در دوره بعد گزینه های متعدد و موفق برای مدیریت شهر داشته باشیم.
مختاری در پایان خاطر نشان کرد که بهمنی به زودی ساکن شاهین شهر خواهد شد و پس از طی مراحل قانونی به عنوان شهردار شاهین شهر مشغول به کار خواهد شد.
عیسی بهمنی در حال حاضر به عنوان مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها در استانداری اصفهان مشغول به کار می باشد و سابقه ریاست اداره مسکن و شهرسازی شهرستان اصفهان و معاونت اداره کل راه و شهرسازی اصفهان را در کارنامه خود دارد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار