رئیس هیئت تکواندو :"رنجبر" توانایی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی را داشت

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: یلدا رنجبر از ورزشکاران خوب و آینده‌دار استان است و توانایی کسب مدال طلا را نیز در مسابقات جهانی داشت.

رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: یلدا رنجبر از ورزشکاران خوب و آینده‌دار استان است و توانایی کسب مدال طلا را نیز در مسابقات جهانی داشت.
فرهاد رستم شیرازی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان درباره کسب مدال نقره یلدا رنجبر ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تکواندو نونهالان در مسابقات قهرمانی نونهالان جهان، اظهار داشت: رنجبر از ورزشکاران خوب و آینده‌دار استان است و توانایی کسب مدال طلا را نیز در مسابقات جهانی داشت. یلدا از ورزشکاران مدال‌آور استان است که نشان‌‌دهنده رشد ورزش بانوان در سطح استان اصفهان می‌دهد.
رئیس هیئت تکواندو استان اصفهان گفت: تصور ما بر این است که رشد ورزش بانوان در سطح استان، به‌ویژه در رشته تکواندو در سال‌های آینده چشم‌گیر باشد و حتی از ورزش آقایان نیز پیشی‌ بگیرد، علت آن نیز وجود رقابت تنگاتنگ و انگیزه فراوان در ورزش بانوان است.
رستم‌شیرازی خاطر‌نشان کرد: امیدواریم با کمک ارگان‌های استانی به‌نحو خوبی از قهرمانان استان استقبال کرده و در ادامه راه کمک‌کننده راه قهرمانی آن‌ها باشیم.
رئیس هیئت تکواندو استان گفت: متاسفانه بی‌تفاوتی مسئولان سبب شده امکاناتی برای تشویق قهرمانان استان نداشته باشیم و هیچ بودجه‌ای در اختیار هیئت استان قرار ندارد که از آن منبع استفاده کنیم.
وی خاطر نشان کرد‌: تاکنون هر کار کوچکی که برای تقدیر از قهرمانان انجام شده از بودجه هیئت بوده و از سوی تربیت‌بدنی، استانداری و فرمانداری هیچ اقدامی برای تقدیر از ورزشکاران صورت نگرفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار