رنجبر: مدالم را به شهید حججی تقدیم می کنم

تکواندوکار وزن ۵۹- کیلوگرم کشورمان که با قبول شکست برابر نماینده ترکیه بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ایستاد گفت: مدالم را به شهید حججی تقدیم می کنم.

تکواندوکار وزن ۵۹- کیلوگرم کشورمان که با قبول شکست برابر نماینده ترکیه بر سکوی نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی نونهالان جهان ایستاد گفت: مدالم را به شهید حججی تقدیم می کنم.

به گزارش ایمنا، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان جهان از پنجشنبه ۲ شهریورماه با حضور ۴۲۰ تکواندوکار در سالن «المپیک ورزش و جوانان» شرم‌الشیخ برگزار شد که یلدا رنجبر ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تکواندو نونهالان برای کسب مدال نقره این رقابت‌ها، ابتدا «ایلاها گولوزاده» آذربایجانی را ۲۹ بر ۱۴ از پیش رو برداشت. سپس برابر «جولیانا لیپاتوآ» از اکراین با نتیجه ۱۳ بر ۱۰ به برتری رسید. رنجبر در مرحله نیمه نهایی به مصاف «لیلیا خوزینا» روس رفت و ۹ بر ۶ پیروز شد. او در فینال برابر «نور ارگین» از ترکیه نتیجه را ۱۵ بر ۴ واگذار کرد و به مدال نقره رسید.

ملی‌پوش نونهال کشورمان پس از کسب عنوان نایب قهرمانی در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷، صبح روز گذشته (سه شنبه) 7 شهریورماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد ایران شد و در گفتگو با خبرنگار ایمنا، عنوان کرد: مدال نایب قهرمانی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۷ را به شهید حججی تقدیم می‌کنم، در واقع ما امنیت و آرامش‌مان را مدیون شهدا هستیم و قهرمانان واقعی شهدا هستند .

رنجبر درباره کسب مدال نقره این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: توانایی کسب مدال طلا در مسابقات جهانی را داشتم و زحمات زیادی برای به دست آوردن این مدال کشیدم.
وی افزود: از پدر و مادر و مربیانم ویژه تشکر می‌کنم که به من در راه رسیدن به مدال جهانی کمک کردند همچنین از مسئولان هیأت تکواندو استان به خصوص رئیس و نایب رئیس که شرایط را برای رسیدن به این موفقیت برایم فراهم کردند تشکر می‌کنم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار