محمدی: شهردار منتخب، مديريت جامع نگر دارد

يك عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: شهردار اصفهان مديريت جامع نگر دارد و نگاهش جامعيت در مديريت است كه نقطه مقابل تماميت خواهي است.

يك عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان گفت: شهردار اصفهان مديريت جامع نگر دارد و نگاهش جامعيت در مديريت است كه نقطه مقابل تماميت خواهي است.

كوروش محمدي در گفت و گو با خبرنگار ايسنا منطقه اصفهان در خصوص چرايي انتخاب قدرت الله نوروزی به عنوان شهردار اصفهان، اظهار كرد: نوروزي فردي پاك دست و مردم دار است كه از بطن مردم آمده و با دردهاي آن‌ها غريبه نيست؛ از سطوح پايين جامعه شروع كرده است و فردي خوش نام در اصفهان محسوب می‌شود.

وي افزود: توانمندي در مديريت يكي از ویژگی‌های ديگر شهردار انتخابي اصفهان است او فردي انقلابي است و همواره سعي كرده رويكردهاي مثبتي از خود به نمايش بگذارد و جزء نيروهاي فعال نظام محسوب می‌شود. او از يادگاران دوران دفاع مقدس بوده و همين نكته نيز بر انتخاب او از طرف من و بقیه اعضای شورای شهر تاثير زيادي داشته است.

اين عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان ادامه داد: در دوره فرمانداري نوروزی نيز اصفهان در مسير درست حركت كرده است و به همين دليل با زير و بم شهر اصفهان آشنا است. همچنين به دليل سبقه سياسي توانايي اداره و هماهنگي بين نهادها را خواهد داشت.

محمدي با اشاره به اينكه نوروزي به دليل سابقه سياسي می‌تواند ميان مديريت شهري اصفهان و نهادهاي كشوري نيز ارتباط برقرار كند، گفت: شهردار اصفهان مديريت جامع نگر دارد و نگاهش جامعيت در مديريت است كه نقطه مقابل تماميت خواهي است.
وي با اشاره به اينكه ايشان مورد وثوق افراد تاثيرگذار و همچنين روحانيون اصفهان است، ادامه داد: نوروزي پس از انتخاب نيز بلافاصله به ديدار روحانيون اصفهان رفت كه این نشان از پايبندي او به ارزش‌های اسلامي و اصل ولايت فقيه است.

اين عضو شوراي اسلامي شهر اصفهان خاطرنشان كرد: شهردار منتخب می‌تواند يك هارموني خوب ميان دستگاه‌ها با مديريت شهري ايجاد كند و همين موضوع موجب پيشبرد و آباداني شهر خواهد شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار