انتقال پساب تصفیه‌خانه شهرضا به شهرک صنعتی رازی

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه‌ای به طول 22 کیلومتر با اختصاص رقمی بالغ‌بر 5.7 میلیارد تومان برای انتقال 30 لیتر بر ثانیه پساب شهری شهرضا به شهرک رازی جهت استفاده در بخش فضای سبز و مسائل فرایندی غیر از صنایع غذایی آغازشده است.

ایسنا: رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: عملیات اجرایی پروژه‌ای به طول 22 کیلومتر با اختصاص رقمی بالغ‌بر 5.7 میلیارد تومان برای انتقال 30 لیتر بر ثانیه پساب شهری شهرضا به شهرک رازی جهت استفاده در بخش فضای سبز و مسائل فرایندی غیر از صنایع غذایی آغازشده است.
محمدجواد بگی در آیین افتتاح و بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی شهرک رازی شهرضا اظهار کرد: از هفته دولت در سال گذشته تا مدت‌زمان مشابه در سال جاری، پروژه مدول 2 تصفیه‌خانه شهرک رازی شهرضا با ظرفیت 1500 مترمکعب و سرمایه‌گذاری حدود 12 میلیارد تومان، با حضور رئیس سازمان حفاظت از محیط‌زیست کشور افتتاح شد.
وی تصریح کرد: افتتاح این تصفیه‌خانه امکان افزایش 10 لیتر بر ثانیه آب را به ظرفیت‌های آبی شهرک رازی شهرضا فراهم کرد.
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، با اشاره به اجرای پروژه آسفالت فاز سوم شهرک رازی شهرک شهرضا، گفت: این طرح در همین مدت با اختصاص اعتباری بالغ‌بر 2 میلیارد تومان انجام شد. بگی از اجرای عملیات گازرسانی به فاز سوم شهرک رازی شهرضا خبر داد و افزود: این پروژه به مساحت 500 هکتار و با همکاری شرکت گازرسانی و فروش استان اصفهان با اختصاص اعتباری بالغ‌بر 8 میلیارد تومان انجام شد.
وی اظهار کرد: در زمینه انتقال پساب تصفیه‌خانه شهرضا به شهرک رازی، عملیات اجرایی پروژه‌ای به ارزش 5.7 میلیارد تومان با 2 پیمانکار به طول 22 کیلومتر و ظرفیتی بالغ‌بر 30 لیتر بر ثانیه جهت استفاده در فضای سبز این شهرک برای مدت 2 سال از هفته گذشته آغازشده است.
رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، با اشاره به مشکل شهرک رازی شهرضا در خصوص اتصالات مخابراتی از حدود 3 دهه قبل، گفت: با تکمیل فیبر نوری و تکمیل پروژه مخابراتی این شهرک با استفاده از تکنولوژی FTTH که در دست اقدام است، همه واحدهای این شهرک از امکانات ارتباطی مثل شبکه اینترنت، خطوط دیتا و تلفن برخوردار و به این وسیله مشکل واحدهای صنعتی این شهرک در این زمینه پس از حدود 2 دهه برطرف خواهند شد.
بگی تصریح کرد: اسناد 987 هکتار اراضی در تملک شرکت شهرک‌ها هم از اداره ثبت دریافت شده و تنظیم اسناد تفکیکی آن نیز در دست اقدام است که با اتمام آن، اسناد رسمی واحدهای صنعتی متعاقباً تحویل آن‌ها خواهد شد، این اقدام به واحدها امکان مناسبی برای استفاده از تسهیلات می‌دهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار