سمائیان: واحدهای تبلیغاتی غیر مجاز به اعتبار تبلیغات در اصفهان لطمه می‌زنند

رییس اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان گفت: تعداد واحدهای فعال تبلیغاتی غیر مجاز 100 برابر کانون‌های تبلیغاتی دارای مجوز هستند که به اعتبار تبلیغات لطمه می‌زنند و معمولا این افراد زیرزمینی فعالیت می‌کنند.

رییس اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان گفت: تعداد واحدهای فعال تبلیغاتی غیر مجاز 100 برابر کانون‌های تبلیغاتی دارای مجوز هستند که به اعتبار تبلیغات لطمه می‌زنند و معمولا این افراد زیرزمینی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، نشست خبری کارگروه اجرایی و حامیان «امروز، دیروز نیست» صبح امروز با محوریت نقش‌آفرینی تبلیغات در جذب مشتری برگزار شد.

در ابتدای این نشست امیررضا سمائیان رییس اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان اظهار کرد: تعداد واحدهای فعال تبلیغاتی غیر مجاز 100 برابر کانون‌های تبلیغاتی دارای مجوز هستند که به اعتبار تبلیغات لطمه می‌زنند و معمولاً این افراد زیرزمینی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: اکثر کانون‌های تبلیغات مسلط بر کار خود هستند و سازمان صنعت، معدن و تجارت و همچنین اتاق اصناف از این کانون‌ها حمایت می‌کنند.

رییس اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان گفت: تاکنون 250 واحد در اتحادیه کانون‌های آگهی و تبلیغات اصفهان پرونده تشکیل داده‌ و عضو این اتحادیه شده‌اند.

رسول جهانگیری رییس اتاق اصناف استان اصفهان در ادامه این نشست خاطرنشان کرد: اصفهان یک شهر تاریخی و سنتی است و بازار اصلی آن بازاری با قدمت چندین صد ساله است؛ عمدتاً فرهنگ معاملات سنتی در اصفهان حاکم است که این امر یکی از دلایل مقاومت در برابر تبلیغات با متد جدید و به روز است.

وی با بیان اینکه کسبه جوان با تجارت الکترونیک و علم روز بازاریابی همراهی می‌کنند، یادآور شد: با وجود پیشرفت تکنولوژی هنوز اتاق اصناف کارآمدی خود را داشته و صنوف مختلف باید به فعالیت‌های خود ادامه دهند، اتاق اصناف پروانه‌های صنوف مختلف را به صورت الکترونیکی صادر می‌کند و این کار یک روند رو به جلو است.

رییس اتاق اصناف استان اصفهان با اشاره به وضعیت شهرسازی در اصفهان بیان داشت: اصفهان یکی از معدود شهرهایی است که اصول شهرسازی در مرکز آن رعایت شده است.

وی اذعان کرد: عده‌ای به مردم اصفهان به خاطر تفکر مقتصدی که دارند، برچسب خسیس بودن می‌زنند اما در حقیقت اصفهانی‌ها مقتصد و بسیار بخشنده هستند، همان‌طور که در این شهر انبوهی از خیریه‌های بزرگ وجود دارد و مردم این شهر در راه خیر گام‌های زیادی برمی‌دارند؛ ناگفته نماند که مردم اصفهان در دوران دفاع مقدس عزیزترین‌ دارایی خود یعنی فرزندان خود را در راه اسلام دادند.

جهانگیری متذکر شد: با توجه به ارائه راهکارهای جدید برای ساماندهی اصناف، اصنافی که اسمی هستند باید با دیگر اصناف تلفیق شده و تعداد اصناف استان اصفهان از 104 صنف به 89 صنف رسیده است.

وی در پایان تأکید کرد: پل ارتباطی اصناف با رسانه‌ها قطع شده و رسانه‌ها نیز آن‌ها را نادیده می‌گیرند، اصناف همواره با مردم سر و کار داشته و ارتباط رسانه‌ها با اصناف می‌تواند در رونق اقتصادی شهر تأثیرگذار باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار