دریافت عنوان صنعت سبز کشوری افتخاری برای شرکت شیرکده کاشان

انتخاب کارگرنژاد به عنوان کارآفرین ملی استان اصفهان در بین 10 کارآفرین ملی کشور افتخاری دیگر برای صنعت کاشان می باشد.

اصفهان امروز: انتخاب کارگرنژاد به عنوان کارآفرین ملی استان اصفهان در بین 10 کارآفرین ملی کشور افتخاری دیگر برای صنعت کاشان می باشد.
جواد کارگرنژاد از سال 1369 اقدام به سرمایه گذاری در بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی وابسته در شهرستان کاشان کرد و در طول سالیان متمادی با احداث کارخانه شیر پاستوریزه کاشان، کارخونه تولید شیر خشک، احداث و راه اندازی اولین واحدهای پرورش بلدرچین، شترمرغ، احداث اولین استخر ذخیره آب کشاورزی با پوشش ژئوممبران و استفاده همزمان پرورش ماهیان سردآبی در نیمه دوم سال و ماهیان گرم آبی در نیمه اول سال، احداث گلخانه سبزی و صیفی، توت فرنگی و مرکبات و احداث باغ توریستی پرندگان تلاش های گسترده ای در جهت معرفی نمودن مشاغل مرتبط با کشاورزی در شهرستان کاشان و ارایه الگوی مناسب جهت بهره وری و استفاده بهینه از منابع آب و خاک شهرستان و همچنین اقتصادی نمودن فعالیت بخش کشاورزی در محیط کویری و کم آب کشور کرده است.
ایجاد مجتمع رفاهی تفریحی گلاب قمصر در زمینی به وسعت 13 هکتار با سرمایه گذاری بالای یکصد میلیارد تومان جهت رفاه شهروندان کاشانی از دیگر کارهای این خیر کاشانی می باشد.
انتخاب کارگرنژاد به عنوان کارآفرین ملی استان اصفهان در بین 10 کارآفرین ملی کشور افتخاری دیگر برای صنعت کاشان می باشد. گفتنی است از 31 استان کشور،10 استان موفق به انتخاب کارآفرین ملی شدند و از هر استان یک نفر معرفی شده است که انتخاب آقای کارگرنژاد از شهرستان کاشان افتخاری برای استان اصفهان می باشد.
دریافت عنوان صنعت سبز کشوری از سوی سازمان حفاظت محیط زیست یکی از افتخارات این شرکت است که به سبب راه اندازی تصفیه خانه آب و فاضلاب، به این شرکت تعلق گرفته است. همچنین این شرکت توانسته موفق به دریافت لوح های متعددی از جمله استاندارد نمونه، غذای سالم، گلخانه دار نمونه، صنایع تبدیلی نمونه و گردشگری باغ پرندگان گردد.
در ادامه حاج جواد کارگرنژاد با لبخند و تبسمی روی لب گفت من هیچ زمان از کار و تلاش خسته نمی شوم و کارهای در دست اقدام و طرح توسعه ای که دارم مرا شاداب و سرحال نگه می دارد.
حاج جواد کارگرنژاد در حالی که سخن ائمه اطهار را با اشک بر زبان می آورد علاقه خود را نسبت به امام حسین(ع) ابراز داشته و از ساخت و توسعه مقبره شاعر محتشم کاشانی خبر داد و گفت قسمتی از منازل اطراف بقعه محتشم را خریداری نمودم و امیدوارم باقی مانده این محدوده را آزاد و برای عزاداران امام حسین(ع) مکان مناسبی را آماده نماییم.
کارگر نژاد علاقه خود را به کار و کارگر چنین ابراز داشت: هر جامعه ای که به کار و کارگر اهمیت بدهد و فرهنگ کار در آن رواج داشته باشد موفق است. کارگرنژاد گفت: کارگر و کارفرما باید با هم مأنوس باشند و حقوق یکدیگر را رعایت کنند و تنها در این صورت است که جامعه رشد و توسعه می یابد.
وی ضمن تقدیر و تشکر از استانداران وفرمانداران قدیم و جدید گفت: در کارهای جهادی، قطعا ناملایمات و ناخرسندی هایی وجود دارد که باید از آنها عبور کنیم. وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری این جهاد را تکلیف یک قشر، گروه یا جنس و سن خاصی نداستند بلکه جهاد را یک واجب عینی دانستند که بر همه افراد جامعه واجب است.
وی تصریح کرد: امروز باید همه رفتارهای گذشته خود را تغییر دهیم تا مجاهدان اصلی در عرصه تولید و خدمت کمبودی نداشته باشند. وی افزود: بنابراین باید سهم خود را پذیرفته و دانش و نگرش خود را تغییر دهیم و باید با نگاه بسیار عمیقی به مقوله جهاد اقتصادی در زیبایی ها و شکوفایی جامعه و تحقق افق 1404 کشور سهیم باشیم.
وی عنوان کرد: همه دستگاه ها باید مجاهدت را در نوع رفتار خود اصلاح کنند و جبهه جهاد اقتصادی را به سمتی ببرند که در کوتاه ترین زمان ممکن فرمایشات مقام معظم رهبری را جامعه عمل بپوشانیم.
در خصوص مجتمع خدمات تفریحی گلاب کاشان کارگرنژاد گفت: مجتمع خدمات تفریحی گلاب کاشان و اورژانس بین راهی در کنار اتوبان امیرکبیر و بلوار امام رضا تاکنون بیش از 5/11 میلیارد تومان برای خاک ریزی خرید زمین و امتیازات برق و آب در برداشته است. من از معاون استاندارد و فرماندار کاشان از بی مهری برخی از مسئولین که مشکل ایجاد می کنند گله مند هستم.
در حالی که ما با بدرقه ی این مرد کارآفرین و پرتلاش از دفتر خارج می شویم قول مساعد گرفتیم که برای ادامه این گزارش در آینده در خدمت وی باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار