چند ثانیه دموکراسی زیر نور ماه در خانه تأتر کاشان

تئاتر "چند ثانیه دموکراسی زیر نور ماه" از 10 مرداد در خانه تأتر کاشان روی صحنه می رود.

اصفهان امروز: تئاتر "چند ثانیه دموکراسی زیر نور ماه" از 10 مرداد در خانه تأتر کاشان روی صحنه می رود.
کارگردان این تئاتر گفت: حدود دو ماه است که پیوسته به تمرین "چند ثانیه دموکراسی زیر نور ماه" می پردازیم و گروه نمایش تا موعد اجرای این کار در اواخر مرداد به تمرین ها ادامه می دهد.
رضا رادبخت با بیان اینکه " چند ثانیه دموکراسی زیر نور ماه " بر اساس نمایشنامه‌ی"دویدن در میدان تاریک مین" نوشته‌ی مصطفی مستور اجرا می شود، تصریح کرد: علاوه بر کارگردانی ، بازی در این نمایش را هم بر عهده دارم و همراه با من ملیکا تعمیری، شیما مقامی، بهداد مشایخی، یاسمن نصیری، امیرحسین بابااکبری، محمد عباس زاده و هانیه آژند در این نمایش بازی خواهند کرد.
این کارگردان جوان بیان کرد: همزمان نمایشگاه آثار 20 تابلوی نقاشی و چیدمان محمد عباس زاده (آق کوچولو) " هنرمند تأتر کاشان " در خانه تئاتر کاشان با محوریت جنگ برگزار می شود.
رادبخت بااشاره به اینکه برای نخستین بار در کاشان است که یک نمایش -غیر خیابانی- در فضای باز به اجرا در می آید، افزود: خانه تأتر کاشان مرکز ارتباطات وامور بین الملل شهرداری کاشان و روابط عمومی منطقه یک شهرداری کاشان ، اداره ارشاد، فرمانداری و معاونت فرهنگی دانشگاه کاشان در اجرای این تئاتر مارا یاری کردند.
وی با بیان اینکه در همه ژانر ها فعالیت می کند گفت: پس از این نمایش در تلاش خواهیم بود تئاتر میرزافرفره و حسن کچل را به روی صحنه ببرم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار