نرخ بالای سود بانکی مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاری است

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سخنان خود با اشاره به نرخ بالای سود بانکی گفت: نرخ بالای سود بانکی مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاری است.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در سخنان خود با اشاره به نرخ بالای سود بانکی گفت: نرخ بالای سود بانکی مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاری است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، مسعود کرباسیان دیشب در حاشیه افتتاح طرح‌های برق رسانی برق منطقه‌ای اصفهان در نیروگاه شهید منتظری اظهار داشت: خصوصی‌سازی به معنی مردمی کردن اقتصاد است، توسعه طرح‌های اشتغالزایی در بخش خصوصی مانند نیروگاه شهید منتظری نتایج موفقیت آمیزی داشته و نیازمند تداوم آن هستیم.
وی با بیان اینکه برای توسعه اقتصادی لازم است سرمایه‌گذاری خارجی بیش از قبل مورد توجه قرار گیرد، افزود: استان اصفهان در جذب سرمایه‌های خارجی از جایگاه خوبی برخوردار است و با استفاده از این ظرفیت می‌تواند در توسعه طرح‌های اقتصادی گام‌های مثبتی بردارد.
وزیر امور اقتصادی و دارایی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نرخ بالای سود بانکی گفت: نرخ بالای سود بانکی مانعی بر سر راه سرمایه‌گذاری است.
وی ادامه داد: بخش تولید با این مانع بزرگ مواجه است، به این ترتیب اقدام در راستای کاهش سودهای بانکی که به زودی محقق می‌شود نتایجی همچون تعدیل بازار سرمایه و بورس را نیز به دنبال دارد.
کرباسیان با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های انجام شده برای ایجاد نیروگاه‌های خورشید در اصفهان، خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری خارجی در این زمینه می‌تواند سبب توسعه صنایع شود البته اصفهان از نیروهای با دانش و توانمندی نیز برخوردار است، علاوه بر این ظرفیت دانشگاهی در این استان نیز بسیار موثر است.
به گزارش تسنیم، با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی 8 طرح زیربنایی شرکت برق منطقه‌ای اصفهان افتتاح شد. 533 میلیارد و 500 میلیون ریال برای ایجاد این طرح‌های صنعتی هزینه شده است.
توسعه ظرفیت پست 63کیلو ولت اسلام آباد وخط 63کیلوولت، احداث پشت سیار سنگبران، افزایش ظرفیت پست 400.63 کیلوولت شهید محمد منتظری اصفهان، توسعه پست 63کیلو ولت نقش جهان مبارکه از جمله طرح‌هایی است که افتتاح شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار