کشف ۶۵۰ میلیون ریالی لوازم آرایشی قاچاق در اصفهان

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان از کشف ۳۹۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال در اصفهان خبر داد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان از کشف ۳۹۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا جواد محمدی فشارکی با اشاره به بازرسی بازرسان مدیریت بازرسی و نظارت اصناف استان به همراه بازرسان سازمان غذا و دارو از دو واحد صنفی عطاری در اصفهان، اظهار داشت: در این بازرسی مجموعا تعداد ۶۴۷ عدد انواع کپسول چاقی و لاغری، قرص مخدر ترامادول و متادون، شربت متادون و قرص تقویت قوای جنسی غیر مجاز و قاچاق، جمعا به ارزش ۲۱ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال کشف، جمع آوری و جهت انجام سیر مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

وی به بازرسی دیگری از یک واحد صنفی تخلیه بار در اصفهان اشاره کرد و بیان داشت: در این بازرسی تعداد ۳۹۰۰ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی قاچاق، ‌ شامل انواع شامپو، رنگ مو و لوازم آرایشی به ارزش ۶۵۰ میلیون ریال کشف، جمع آوری و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذیصلاح شد.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان پیرامون بازرسی مشترک بازرسان مدیریت بازرسی اصناف استان به همراه پلیس آگاهی از یک واحد صنفی انبار تخلیه بار در اصفهان، گفت: تعداد ۴ دستگاه کولر گازی و ۵ دستگاه یخچال خارجی مظنون به قاچاق، ‌ به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال کشف، جمع آوری و برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار