در شرایط رکود به‌سر می‌بریم،ناکارآمدی نظام بانکی از مشکلات مهم صنعت است

رئیس کانون کارفرمایان اصفهان با بیان اینکه کمبود تولید باید برطرف شود تا کارگران حفظ شده و اشتغال افزایش یابد، گفت: ناکارآمدی نظام بانکی یکی از مشکلات مهم جامعه صنعت کشور است.

رئیس کانون کارفرمایان اصفهان با بیان اینکه کمبود تولید باید برطرف شود تا کارگران حفظ شده و اشتغال افزایش یابد، گفت: ناکارآمدی نظام بانکی یکی از مشکلات مهم جامعه صنعت کشور است.
به گزارش تسنیم ، سید عبدالوهاب سهل آبادی ظهر امروز در جمع خبرنگاران پیرامون وضعیت اشتغال در اصفهان اظهار داشت: مدتی است در شرایط رکود به سر می‌بریم و در این دوران بیشتر آسیب را جامعه کارگری دیده است. کارگران ما کارخانه‌ها را از خود دانسته و به تبعیت از رهبر انقلاب در مسائل همراهی می‌کنند، ما در این دوران به کارگران کمتر پاداش و حقوق دادیم اما آن‌ها باز هم صبوری و همراهی کردند.
رئیس کانون کارفرمایان اصفهان گفت: تمام تلاش ما حفظ اشتغال موجود در استان اصفهان است، اصفهان یک استان تولیدی و کارگری است و همان طور که در تعداد کارخانجات رتبه نخست را دارد در تعداد کارگران نیز همین جایگاه را به خود اختصاص داده، بنابراین شکل‌گیری بیکاری در این استان نمود بیشتری دارد. امیدواریم در دولت دوازدهم شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و ما به عنوان کارفرما در برابر کارگران کمتر شرمنده باشیم.
سهل‌آبادی با بیان اینکه کمبود تولید باید برطرف شود تا کارگران حفظ شده و اشتغال افزایش یابد، گفت: ناکارآمدی نظام بانکی یکی از مشکلات مهم جامعه صنعت کشور است. در گذشته اگر در اواخر هر سال کارخانه‌ای نمی‌توانست حقوق و مزایای کارگر را پرداخت کند به صورت فوری وزارت کار به کمک آن کارخانه آمده و تسهیلاتی پرداخت می‌شد که کارگران بدون حقوق و مزایا نمانند اما در دولت‌های گذشته شاهد چنین موضوعی نبودیم.
رئیس کانون کارفرمایان اصفهان درباره عملکرد شورای گفت‌وگوی بخش خصوصی و دولت نیز گفت: از نظر تعداد و کیفیت رتبه نخست را در کل کشور به خود اختصاص داده‌ایم، همچنین بهترین مصوبات را در این شورا شاهد بوده‌ایم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار