گوگل از الآن روی نسخه بعدی اندروید کار می‌کند

اگر خاطرتان باشد، گوگل نسخه جدید اندروید ۸ را به نام اوریو معرفی کرد. حالا خبر رسیده که گوگل از الآن روی نسخه‌ی بعدی اندروید کار می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، گوگل برای نسخه‌های مختلف اندروید نام شیرینی و دسر انتخاب می‌کند.”اوریو” که به عنوان جدیدترین نسخه اندروید محسوب می‌شود، نام بیسکوییت شکلاتی کردم دار است که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بیسکوییت‌های خوشمزه در تمام دنیا شناخته می‌شود.

اگر خاطرتان باشد، گوگل نسخه جدید اندروید ۸ را به نام اوریو معرفی کرد. حالا خبر رسیده که گوگل از الآن روی نسخه‌ی بعدی اندروید کار می‌کند. همان‌طور که می‌دانید، گوگل برای نسخه‌های مختلف اندروید نام شیرینی و دسر انتخاب می‌کند."اوریو" که به عنوان جدیدترین نسخه اندروید محسوب می‌شود، نام بیسکوییت شکلاتی کردم دار است که به عنوان یکی از پرفروش‌ترین بیسکوییت‌های خوشمزه در تمام دنیا شناخته می‌شود.

طبق آخرین اطلاعات به دست آمده، سرواژه‌ی نسخه‌ی بعدی اندروید P است. حتی روز معرفی نسخه ۸ اندروید، بین نام‌های مختلفی مثل اوریو و اوریته تردید وجود داشت، بنابراین از الآن برای حدس زدن نام بعدی نسخه‌ی بعدی اندروید کار دشواری است. حدس و گمان‌هایی که در این رابطه زده شده، به نام‌های Parfait, Poptart, Popsicle, Peanut Butter, Pecan Pie, Peppermint, یا Pineapple اشاره شده است.

برای مشخص شدن نام قطعی نسخه بعدی اندروید باید یک سالی صبر کنیم. شما در مورد نام اندروید P چه نظری دارید؟

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار