"شهید حججی" در یادمان گلزار شهدا نجف‌آباد به‌خاک سپرده می‌شود

معاون سیاسی فرماندار نجف‌آباد گفت: پیکر پاک شهید حججی در یادمان گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد به خاک سپرده خواهد‌ شد.

معاون سیاسی فرماندار نجف‌آباد گفت: پیکر پاک شهید حججی در یادمان گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد به خاک سپرده خواهد‌ شد.
نبی‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به نقش نظارتی فرمانداری این شهرستان بر مراسم تشییع پیکر شهید حججی اظهار داشت: در روزهای گذشته با ارگان‌ها و تشکل‌ها جلساتی برگزار کردیم که در این جلسات وظایف به درستی تقسیم شد؛ همچنین هیئت‌های مذهبی درباره ایجاد موکب در طول مسیر تشییع پیکر شهید به‌صورت خودجوش اعلام آمادگی کرده‌اند.
وی با بیان اینکه محل استقرار و اسکان برای پذیرایی از مهمانان خارج از شهرستان مشخص شده، افزود: فرمانداری در این زمینه نقش مدیریتی بر دستگاه‌ها دولتی، مردمی، هیئت‌های مذهبی و همچنین نظارت بر ایجاد نظم و امنیت برگزاری مراسم را بر عهده دارد.
معاون سیاسی فرماندار شهرستان نجف‌آباد پیرامون اطلاع‌رسانی به مردم این شهرستان به منظور استقبال از پیکر شهید حججی در روزهای آینده گفت: مردم شهرستان نجف‌آباد از طریق پیامک، روزنامه‌های محلی، بنرها و اطلاعیه‌های صادر شده تاکنون مطلع شده‌اند و در دعای عرفه و نماز عید قربان اطلاع‌رسانی‌های کافی به مردم صورت گرفته است.
صالحی خاطرنشان کرد: مراسم بزرگداشت شهید حججی در حسینیه فاطمه زهرا(س) با همکاری لشکر نجف اشرف و شهرداری شهرستان نجف آباد برگزار خواهد شد.
وی با بیان آنکه پدر شهید حججی خواستار به خاکسپاری فرزندش در کنار سایر شهدا است، بیان کرد: محل دفن ایشان در یادمان گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد است که یادمان شهید کاظمی نیز در آنجا قرار دارد.
صالحی افزود: همچنین بر اساس صحبت‌های امام جمعه نجف‌آباد با خانواده این شهید گرانقدر، پیکر پاک وی در یادمان گلزار شهدای شهرستان نجف‌آباد به خاک سپرده خواهد‌ شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار