اخوان: شریفی بایستی به تیم خود بازگردد

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به این‌که آخرین روز نقل و انتقالات پانزدهم شهریور است بنابراین تکلیف نهایی کریمی برای پیوستن به سپاهان تا ۲ روز آینده مشخص می‌‌شود.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: با توجه به این‌که آخرین روز نقل و انتقالات پانزدهم شهریور است بنابراین تکلیف نهایی کریمی برای پیوستن به سپاهان تا ۲ روز آینده مشخص می‌‌شود.
مهدی اخوان در گفت‌وگو با تسنیم، درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان قبل از مصاف با نفت آبادان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: پس از چند روز استراحت، در طول هفته جاری تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌ایم و با آمادگی کامل به مصاف نفت آبادان می‌رویم.
وی درباره مصدومان و محرومان سپاهان برای این دیدار، گفت: بدون هیچ مصدوم و یا محرومی به مصاف نفت آبادان می‌رویم.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره وضعیت رسول نویدکیا و شرایط این بازیکن برای همراهی سپاهان، گفت: نویدکیا از روز پنج‌شنبه به تمرینات سپاهان اضافه شد و همه روزه تمرینات خود را پیگیری می‌کند.
وی درباره وضعیت مصدومیت محمود قائد رحمتی و زمان حضور وی در تمرینات گروهی سپاهان، بیان کرد: این بازیکن در حال انجام تمرینات بدنسازی خود است و تا یک ماه آینده شرایط همراهی تیم را خواهد داشت.
اخوان درباره آخرین وضعیت علی کریمی برای پیوستن به سپاهان، خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که آخرین روز نقل و انتقالات پانزدهم شهریور است بنابراین تکلیف نهایی این بازیکن تا 2 روز آینده مشخص می‌‌شود.
سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره صحبت‌هایی مبنی بر بازگشت مهدی شریفی به تیم سپاهان پس از پایان یافتن دوران خدمت وی، اظهار داشت: شریفی بازیکن سپاهان است و با این تیم قرارداد دارد، اما تکلیف این بازیکن در آبان ماه و پس از پایان یافتن دوران خدمتش مشخص می‌شود، شریفی بایستی به تیم خود بازگردد و کرانچار هم او را می‌خواهد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار