آیت‌الله مظاهری: شهرداری اصفهان برای موفقیت به کمک فکری و عملی شورای شهر نیاز دارد

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: شهرداری برای موفقیت در برنامه خدمت‌رسانی به مردم و پیشبرد اهداف متعالی شهر، به کمک و یاری فکری و عملی اعضای شورای شهر نیاز دارد.

رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: شهرداری برای موفقیت در برنامه خدمت‌رسانی به مردم و پیشبرد اهداف متعالی شهر، به کمک و یاری فکری و عملی اعضای شورای شهر نیاز دارد.
به گزارش تسنیم رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان با آیت‌الله مظاهری رئیس حوزه علمیه اصفهان دیدار کردند.
آیت‌الله مظاهری در این دیدار، با تأکید بر اهمیت جایگاه شوراهای شهر در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و اصلاح و تنظیم امور شهری و شهرداری، ارزش والای خدمت به خلق خدا و رسیدگی به نیازهای مردم در تعالیم قرآن و عترت را خاطرنشان کرد و گفت: اگر شما عزیزان بتوانید با خدمت به مردم، گره‌ای از مشکلات آن‌ها باز کنید، دل آنها را شاد کنید و به اندازۀ توان، نارسایی‌های موجود را رفع کنید، ارزش و ثواب آن بنابر تصریح روایات اهل‌بیت «سلام‌الله‌علیهم» از حج و عمرۀ مقبول بالاتر است.
وی مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی را، امتحان خدمت به ملت و مسئولان را خادمان مردم دانست و با بیان برخی از آیات و روایات مربوط به خدمت به انسان‌ها، تأکید کرد: همانطور که خدمت به مردم، ثواب فراوانی دارد، کوتاهی در خدمت به آنان، بی‌اعتنایی به آنان و ایجاد بن‌بست و کارشکنی در امور آنان، سبب غضب الهی است و عذاب اخروی به همراه خواهد داشت.
رئیس حوزه علمیه اصفهان در ادامه بر ضرورت حفظ وحدت و انسجام بین اعضای شورای شهر، شهردار و همه مدیران شهری تأکید کرد و گفت: شهرداری برای موفقیت در برنامۀ خدمت‌رسانی به مردم و پیشبرد اهداف متعالی شهر، به کمک و یاری فکری و عملی اعضای شورای شهر نیاز دارد و اگر اعضای شورا با دلسوزی، به نقاط قوّت فعالیت‌های شهرداری توجه کرده و اشکالات و نواقص را با نظارت آگاهانه و تذکّر دلسوزانه و با خیرخواهی برطرف نمایند، همگی در عرصه خطیر خدمت به مردم موفق خواهند شد.
وی با بیان اینکه خطیر بودن مسئولیت و تعهد در قبال مردم و رأی دهندگان، اقتضاء دارد تا اعضای محترم شورای شهر و سایر مسئولان شهری، اخلاص و تقوا را در تمام مواضع و اقدامات خود رعایت کنند، خاطرنشان کرد: استمداد دائمی از هدایت و توفیق الهی ضروری است، همه باید برای برخورداری از هدایت الهی، خود را در معرض آن واقع کنند و با استمداد از پروردگار متعال و با دعا و توسّل، خود را مشمول هدایت و توفیقات خداوند سازند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار