استاندار اصفهان : مدیران اصفهانی از مدیران عرصه کشوری دست‌کمی ندارند

استاندار اصفهان گفت: باید عملکرد ملی داشت، استان اصفهان بستر بسیار خوب نمایندگان را دارا است، مدیران اصفهانی از مدیران عرصه کشوری دست‌کمی ندارند و انتظار به‌ جایی است و باید حل مشکلات و مسائل مردم را از بهترین طریق انجام داد که مجمع نمایندگان بهترین وجه است.

استاندار اصفهان گفت: باید عملکرد ملی داشت، استان اصفهان بستر بسیار خوب نمایندگان را دارا است، مدیران اصفهانی از مدیران عرصه کشوری دست‌کمی ندارند و انتظار به‌ جایی است و باید حل مشکلات و مسائل مردم را از بهترین طریق انجام داد که مجمع نمایندگان بهترین وجه است.

به گزارش فارس ، رسول زرگرپور ظهر امروز در حاشیه افتتاح دفتر مجمع نمایندگان استان اصفهان و نمایندگان شورای اسلامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: باید خداوند متعال را سپاس گفت که امروز شاهد افتتاح دفتر مجمع نمایندگان استان اصفهان هستیم، استان اصفهان بعد از پایتخت دارای بیشترین نماینده در مجلس شورای است که بازوی بسیار مؤثری در مباحث اجرایی در کشور به حساب می‌آید و باید تلاش کرد حداکثر استفاده از این ظرفیت و توان را عملی کرد.

وی در ادامه افزود: نمایندگان زبان گویای موکلین خود هستند و مردم مشکلات خود را راحت‌تر با نمایندگان بازگو می‌کنند و از این لحاظ پیگیر هستند، مسؤولان نیز از ارتباطی که باعث رسیدگی به دغدغه مردم شود استقبال می‌کنند.

استاندار اصفهان ادامه داد: مجلس اصلی‌ترین مرکز تصمیم‌گیری کشور است و تمامی مسؤولان مصوبات مجلس را اجرا می‌کنند و باید گفت طرح‌های نمایندگان مجلس مشکلات مردم را حل می‌کند نه لوایحی که به مجلس آورده می‌شود.

وی در ادامه گفت: باید عملکرد ملی داشت، استان اصفهان بستر بسیار خوب نمایندگان را دارا است، مدیران اصفهانی از مدیران عرصه کشوری دست‌کمی ندارند و انتظار به‌ جایی است و باید حل مشکلات و مسائل مردم را از بهترین طریق انجام داد که مجمع نمایندگان بهترین وجه است.

زرگرپور در پایان عنوان کرد: هم‌چنین بحث اجرای طرح‌ها نباید متوقف بر واژه منطقه برخوردار و غیربرخوردار شود و مهم‌ترین بحث استان اصفهان تولید و اشتغال است که باید تلاش کرد با 5 بسته حمایتی به نرخ متوسط کشوری برسیم که همکاری تمام نمایندگان استان اصفهان را می‌طلبد.

حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی‌لارگانی نیز در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: امروز شاهد افتتاح دفتر جدید بودیم؛ دفتر قبلی مجمع نمایندگان استان اصفهان در خیابان فردوسی وجود داشت که امکان جلسات مستمر در آن ساختمان کوچک و قدیمی وجود نداشت و در شأن پاسخ‌گویی به مراجعات مردم شریف استان اصفهان نبود و امکانات بسیار کمی داشت.

وی افزود: با جلساتی که با شورای دوره چهارم و شهردار سابق شهر اصفهان برگزار شد ساختمان قبلی مجمع نمایندگان با ساختمان جدید جابه‌جا شد و در حال حاضر هر کدام از نمایندگان استان اصفهان دارای مکان مشخص هستند، تکمیل تجهیزات کامل دفتر جدید دو ماه به طول انجامید که امروز شاهد افتتاح آن با حضور استاندار بودیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: از هفته آینده دبیر مجمع نمایندگان با توجه به تغییر مکان تمام‌ روزها در ساعت اداری در دفتر حضور دارد و پاسخ‌گوی مراجعات مردمی خواهد بود، هم‌چنین رئیس مجمع نمایندگان روزهای پنج‌شنبه هر هفته در دفتر حضور دارد و نمایندگان شهرستان اصفهان طبق برنامه از پیش اطلاع‌رسانی شده در دفاتر خود حضور دارند.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بارها عرض کردیم انسجام بین نمایندگان در استان اصفهان در دوره دهم بسیار متفاوت‌تر است و باید از استاندار اصفهان تشکر ویژه کرد که در تمامی جلسات در جمع نمایندگان حضور داشت.

وی ادامه داد: از مدیران استانی و شهرستانی به‌ پاس زحماتشان قدردانی می‌کنیم، ولی نباید فراموش کرد که باید پاسخ‌گوی مردم بیش از این باشیم و همه نمایندگان استان اصفهان نماینده مردم هستند و باید چنان عمل کنند که مردم احساس کنند از آن‌ها دور نیستند.

موسوی‌لارگانی در پایان اذعان داشت: بسیاری از مشکلات مردم را باید گوش داد، ارتباط را نزدیک‌تر کرد و هنگامی‌ که به شاخص‌ها مراجعه می‌کنیم ریشه بسیاری از مشکلات را متوجه می‌شویم که همان اهمیت ندادن به نظرات مردم است، مردم ولی‌نعمت ما هستند و همه ما برای مردم تلاش می‌کنیم و اگر حضور نداشته باشند مامسؤولان نیز حضور نداریم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار