آکادمی شمشیربازی اصفهان تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان از افتتاح آکادمی شمشیربازی تا یک ماه آینده خبرداد و گفت: پیگیر افتتاح آکادمی منحصر به‌فرد شمشیر بازی هستیم.

رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان از افتتاح آکادمی شمشیربازی تا یک ماه آینده خبرداد و گفت: پیگیر افتتاح آکادمی منحصر به‌فرد شمشیر بازی هستیم.
فرهاد رضایی در گفت‌وگو با تسنیم در درباره عملکرد تیم‌ها و ورزشکاران اصفهانی در مسابقات استانی و قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم‌های نوجوانان و جوانان استان با کسب نتایج قابل قبول در مسابقات قهرمانی کشور به اردوهای تیم ملی راه پیدا کردند.
وی درباره وضعیت سایر تیم‌های اصفهان گفت: در حال حاضر تیم‌های بزرگسالان و نونهالان اصفهان برای اعزام به مسابقات کشوری درحال آماده‌سازی خود هستند.
رئیس هیئت شمشیربازی استان اصفهان درباره وضعیت بازیکنان پیشکسوت استان بیان کرد: چهار نفر از پیشکسوتان اصفهان به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات باشگاه‌های آسیا که دانشگاه آزاد به نمایندگی از ایران در آن شرکت می‌کند، دو بازیکن از استان اصفهان حضور دارند.
رضایی به برگزاری مرحله دوم استعدادیابی شمشیربازی اشاره و عنوان کرد: برنامه استعدادیابی از مهر ماه آغاز و ورزشکارانی از سنین 9 تا 14 سال در آن حضور دارند.
رئیس هیئت شمشیربازی اصفهان از افتتاح آکادمی شمشیربازی تا یک ماه آینده واقع در خیابان بزرگمهر خبرداد و گفت: پیگیر افتتاح آکادمی منحصر به‌فرد شمشیر بازی هستیم، مشکلات مالی نیز گریبانگیر هئیت شمشیر بازی است که امیدواریم با رفع این مشکل شاهد اعتلای این ورزش در سطح شهر اصفهان باشیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار