سرقت داخل خودرو یک چهارم آمار سرقت های استان اصفهان را تشکیل می دهد

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک چهارم آمار سرقت استان اصفهان مربوط به سرقت‌های داخل خودرو است.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: یک چهارم آمار سرقت استان اصفهان مربوط به سرقت‌های داخل خودرو است.
به‌ گزارش ایرنا، سرهنگ حسین حسین ‌زاده شامگاه چهارشنبه در حاشیه برگزاری همایش بزرگ مسئولان هیات های مذهبی کاشان در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: موفقیت سارقان به علت سهل‌انگاری مالکان در پارک خودروها در مکان‌های نامناسب و قرار دادن وسائل باارزش اعم از لپ تاپ، موبایل، نوت بوک، اوراق بهادار و وجوه نقد داخل داشبورد یا صندوق عقب خودروهاست.
وی با تاکید بر پرهیز از نگهداری این نوع وسایل داخل خودرو افزود: رانندگان نباید خودرو خود را در مکان های خلوت و یا هنگام شب در مکان های کم نور و تاریک پارک کنند.
وی همچنین از تشکیل قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل نیروی انتظامی اصفهان با هدف برخورد با مرتکبان جرائم خشن خبر داد و گفت:این قرارگاه عملیاتی مبتنی بر عمل به فرمان های رهبر معظم انقلاب و تدبیر سلسله مراتب فرماندهی در نیروی انتنظامی شکل گرفته است.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: این قرارگاه برخورد قاطع با مرتکبان جرائم خشن، توزیع ‌کنندگان مواد مخدر، اراذل و اوباش و کسانی که با سلاح‌های گرم و سرد اقدام به قدرت‌ نمایی و امنیت اخلاقی را خدشه ‌دار می ‌کنند در دستور کار خود قرار داده است.
وی از شناسایی چند کانون جرم در شهرستان کاشان خبر داد و گفت: مجرمان این کانون ها بیشتر غیر بومی هستند و مردم کاشان درآینده نزدیک خبر برخورد با مجرمان حرفه‌ای، سابقه ‌دار و خشن را دریافت خواهند کرد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان همچنین از دستگیری حدود 15 سارق حرفه ای و سابقه دار در شهرستان نجف آباد نیز خبر داد و افزود: از این سارقان چند قبضه سلاح گرم و سرد کشف شده است.
وی سوانح رانندگی را از دغدغه‌های اصلی پلیس دانست و تاکید کرد: پلیس برخورد شدید و قاطع در روزهای پایانی تابستان را با تخلفات حادثه‌ ساز رانندگی اعم از سرعت غیرمجاز، سبقت ‌بی‌جا، نبستن کمربند، استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی افزود: پلیس، خودرو رانندگانی که بی‌توجه یا کم توجه به قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باشند به‌ علت حفظ سلامتی خودشان و مردم توقیف خواهد شد.
جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان، بزرگراه کاشان - اصفهان را یکی از محورهای پرحادثه بیان و تاکید کرد: مردم باید هنگام خستگی و خواب‌آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.
همایش بزرگ مسئولان هیات های مذهبی کاشان همراه با آئین تجلیل از پیرغلامان اهل‌بیت(ع) با حضورقشرهای مختلف مردم و جمعی از مسئولان این شهرستان در حسینیه هیات علی ابن موسی الرضا (ع) کاشان برگزارشد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار