سینما ایران به حوزه هنری اصفهان واگذار می‌شود

مدیر حوزه هنری اصفهان گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده اواخر سال جاری سینما ایران به حوزه هنری اصفهان واگذار می‌شود.

مدیر حوزه هنری اصفهان گفت: بر اساس پیگیری‌های انجام شده اواخر سال جاری سینما ایران به حوزه هنری اصفهان واگذار می‌شود.
مهدی احمدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به وضعیت پرونده سینما ایران و واگذاری آن به حوزه هنری اظهار داشت: پیگیری سینما ایران از واحد سینمایی سازمان حوزه هنری در حال انجام بوده و بخش‌هایی از پیگیری نیز توسط قوه قضائیه انجام گرفته است.
وی افزود: در این مورد اختلافاتی وجود دارد اما این پرونده در حال پیگیری است و بر این اساس برآورد می‌شود که اواخر امسال سینما ایران را تحویل بگیریم.
مدیر حوزه هنری اصفهان با بیان اینکه به محض تحویل این سینما عملیات بازسازی آن آغاز می‌شود، خاطرنشان کرد: برای سینما اندیشه نیز 2 هفته دیگر با مسئولان بنیاد شهید جلسه داریم که به جمع‌بندی برسیم.
وی اظهار داشت: سینما 22 بهمن نیز مشکلات خاص خودش را دارد اما هماهنگی‌های لازم بین چند اداره برای آن انجام شده است.
به گزارش تسنیم، براساس دستور رهبر معظم انقلاب، سینماهای تعطیل و نیمه‌تعطیل کشور که به نوعی مسکوت مانده‌اند باید به حوزه هنری واگذار شود که در اصفهان سینما فلسطین، ساحل، خانواده، ایران، همایون (22 بهمن) و اندیشه جزو این دسته سینماها قرار گرفته است.
تاکنون سینما فلسطین، ساحل و خانواده به حوزه هنری اصفهان واگذار شده و سایر سینماها مراحل اداری خود را طی می‌کند، این در حالی است که سال گذشته بخش‌هایی از سینما ایران شبانه مورد تخریب قرار گرفت.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار