علیرضا افتخاری در جشن عید غدیر از میمه خواند

جشن عید سعید غدیر خم از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور پر شور شهروندان در ورزشگاه این شهر برگزار شد.

جشن عید سعید غدیر خم از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر با حضور پر شور شهروندان در ورزشگاه این شهر برگزار شد.

این برنامه با هدف معرفی بخش میمه، ظرفیت ها، ارائه محصولات در قالب نمایشگاه و تجلیل از نخبگان ، هنرمندان و قهرمانان این بخش همراه با هنرمندی هنرمندان کشوری در فضای باز ورزشگاه شهید ایراندوست میمه برگزار شد.

علیرضا بصیری فرماندار شهرستان شاهین شهر و میمه ضمن تبریک عید سعید غدیر خم عید ولایت و امامت از برگزارکنندگان این جشن تشکر نمود و گفت: از شهرداری و شورای اسلامی شهر برای برنامه ریزی این مراسم تشکر می کنیم و جا دارد در این روز مبارک از شهدای انقلاب اسلامی، شهدای 17 شهریور و شهیدان میمه یاد کنیم و آرزوی صحت و سلامت برای مقام معظم رهبری داشته باشیم.

  • با احداث صنایع تبدیلی اشتغالزایی کنیم

در ادامه جشن امام جمعه میمه حجت الاسلام والمسلمین حاج یدالله زمانی نیز از حضور پرشور شهروندان قدرانی کرد و گفت: یادآوری چند نکته لازم است، استعدادهای بالای فرهنگی و تاریخی بخش میمه، وجود زیرساخت های صنعتی، کشاورزی و صنایع تبدیلی نیاز به حمایت دارند و می توان با احداث صنایع تبدیلی برای اشتغال جوانان این شهر اقدام کرد.

وی بیان داشت: ما انتظار داریم با حمایت مسئولین شاهد رونق میمه باشیم و از مهاجرت های این شهر به مرکز استان یا شهرهای دیگر جلوگیری کنیم و همانطور که میمه دروازه ورودی شهر اصفهان است زیبنده آن نیز باشد.

  • زبان شیرین میمه ای را برای فرزندان به امانت گذاریم

در ادامه این مراسم جشن باشکوه یکی از مفاخر شهر امرالله احمدجو کارگردان و فیلم نامه نویس سینما و تلویزیون ملی ضمن ارج نهادن به هنرمند میمه ای «عبدالوهاب شهیدی» گفت: تعداد افراد زیادی از این دیار در عرصه های مختلف در سطح ملی می درخشند و این یکی از افتخارات مهم شهر محسوب می شود.

وی تاکید کرد: لازم است همه ما زبان مادری خود را حفظ کنیم و با یاددادن به فرزندانمان این گنج را به آنها امانت دهیم.

احمدجو در ادامه صحبت های خود خاطره ای با زبان شیرین میمه ای بیان کرد.

همچنین علیرضا افتخاری هنرمند سرشناس موسیقی ایرانی علاوه بر اجرای تصنیف های ماندگار خود ابیاتی از صدرالدین کرمی در رابطه با شهر میمه با صدای گیرای خود اجرا کرد.

در بخش پایانی مراسم از مفاخر شهر میمه با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

گفتنی است حامیان مالی این برنامه شرکت صنایع غذایی نامینو مهان مد کیش بر عهده داشتند.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار