تداوم نهضت آسفالت معابر در شاهین شهر با نوزده میلیارد ریال اعتبار

معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر گفت: امسال حدود نوزده میلیارد ریال اعتبار برای تداوم نهضت آسفالت معابر در سطح شهر اختصاص داده شده که تاکنون بیش از پانزده میلیارد ریال آن هزینه لکه گیری، ترمیم ترانشه ،زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر سطح شهر شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر گفت: امسال حدود نوزده میلیارد ریال اعتبار برای تداوم نهضت آسفالت معابر در سطح شهر اختصاص داده شده که تاکنون بیش از پانزده میلیارد ریال آن هزینه لکه گیری، ترمیم ترانشه ،زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر سطح شهر گردیده است.

سید رسول موسویان در ادامه افزود: بودجه سال 1396 شهردای شاهین شهر 1670 میلیارد ریال است که حدود هزار میلیارد ریال آن به حوزه امور عمرانی شهرداری اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان کرد: سال گذشته نیز حدود هفتاد میلیارد ریال اعتبار برای لکه گیری، ترمیم ترانشه، زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت معابر سطح شاهین شهر اختصاص یافت.

معاون فنی و عمرانی شهرداری شاهین شهر در پایان گفت: آسفالت مناسب معابر و خیابان های شهر یکی از خواسته های شهروندان از شهرداری است که تأثیر زیادی بر منظر شهر از نگاه هر رهگذر دارد و ما نیز در این راستا سعی و کوشش خود را برای رفع مشکلات شهروندان به کار خواهیم بست .

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار