"نبود حامی مالی" اصلی‌ترین مشکل باشگاه‌های هندبال استان اصفهان است

رئیس هیئت هندبال اصفهان گفت: اصفهان یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های قهرمانی کشور است و بازیکنان اصفهانی به دلیل حضور در مسابقات داخلی از آمادگی کامل برخوردار هستند.

رئیس هیئت هندبال اصفهان گفت: اصفهان یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های قهرمانی کشور است و بازیکنان اصفهانی به دلیل حضور در مسابقات داخلی از آمادگی کامل برخوردار هستند.
سیدحسن افتخاری در گفت‌وگو با تسنیم درباره وضعیت تیم‌های اصفهان جهت شرکت در مسابقات کشوری اظهار داشت: تیم جوانان استان اصفهان برای حضور در مسابقات کشوری به میزبانی قائنات خراسان جنوبی اعزام می‌شود.
وی با اشاره به اعزام دو تیم برای شرکت در مسابقات کشوری جوانان گفت: تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و فلاورجان برای حضور در مسابقات جوانان کشور اعزام می‌شوند و سال گذشته سپاهان رتبه دوم و فلاورجان رتبه سوم را در این رقابت‌ها کسب کردند.
رئیس هیئت هندبال استان اصفهان درباره میزبانی مسابقات نونهالان پسر منطقه پنج کشور افزود: خمینی شهر از هجدهم تا بیستم شهریور در سالن مالک اشتر میزبان نونهالان است. این رقابت‌ها با شرکت سه تیم فولاد مبارکه سپاهان، نجف آباد و خمینی‌شهر از اصفهان، سه تیم از ساوه، هپکو اراک و شهرداری اراک از استان مرکزی و سه تیم بروجرد، الشتر و خرم‌آباد از استان لرستان برگزار خواهد شد.
وی شرایط بازیکنان اصفهان را مناسب ارزیابی کرد و ادامه داد: اصفهان یکی از بزرگ‌ترین پایگاه‌های قهرمانی کشور در دو بخش آقایان و بانوان است، بازیکنان به دلیل حضور در مسابقات داخلی از آمادگی کامل برخوردارند و اکثر بازیکنان استان به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند و در شرایط خوبی قرار دارند.
رئیس هیئت بدمینتون اصفهان با اشاره به مشکلات مالی هیئت گفت: هیئت هندبال نیز با مشکل مالی روبه‌رو است و به دلیل نبود حامی مالی و مشکلات در این بخش، باشگاه‌ها توانایی جذب رشته‌ها را ندارند و باید فکری کلان درباره این موضوع شود.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار