از مدال آوران ورزشی علویجه تقدیر شد

طی مراسمی به مناسبت عید سعید غدیر خم از مدال آوران ورزشی در سطح استان، کشور و بین الملل و همچنین پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی علویجه تجلیل شد.

طی مراسمی به مناسبت عید سعید غدیر خم از مدال آوران ورزشی در سطح استان، کشور و بین الملل و همچنین پیشکسوتان رشته های مختلف ورزشی علویجه تجلیل شد.
به گزارش اصفهان امروز، این مراسم از سوی اداره ورزش و جوانان با همکاری شهرداری، شورای اسلامی شهر و خیرین در سالن ورزشی این شهر با حضور مسئولین شهرستانی و کشوری برگزار شد.
این مراسم با حرکات نمایشی گروه های مختلف ورزشی شامل ژیمناستیک، ووشو، تکواندو، والیبال، فوتبال و کشتی و اجرای استندآپ کمدی برای حاضران انجام شد. همچنین خواننده محبوب اهل علویجه «محمد ابراهیمی» با اجرای زنده توانست لحظات شادی را به همشهریان خود هدیه کند.
تجلیل های این همایش از نبی الله لطیفی، حسین حسنی، عباس ابراهیم، ایرج شفیعی، مجید قنبریان، قاسم شفیعنیا، مسعود شفیعی، رضا شفیعی، حسین کریمی، عباس ابراهیمی و محمد زمانی با اهدا هنر دستی هنرمندان علویجه ای انجام شد.
در حاشیه این مراسم سردار داوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در گفت و گو با اصفهان امروز ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: طی بازدیدی که از پروژه های این شهر به عمل آمد کمک خیرین در آباد ساختن علویجه بیش از هر چیزی به چشم می آمد که این اقدامات در راستای به دوش کشیدن برخی از مشکلات جامعه بدست مردم و خیرین است.
وی افزود: 2 پروژه سالن ورزشی صالحین و حوزه مقاومت در این شهر انشاالله با حمایت بسیج تکمیل خواهد شد.
سردار آذرنوش با اشاره به پتانسیل های بالای جوانان این شهر گفت: اگر زیرساخت ها بیشتر شود قطعاً در تربیت و پرورش جوانان تأثیر گذار خواهد بود و حیف است که این شهر در زمینه زیرساخت ها ضعیف باشد.
ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار