زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در "شهر دوچرخه‌ها" توسعه می‌یابد

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فرهنگ دوچرخه‌سواری در جامعه ما باید گسترش یابد، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در شهر دوچرخه‌ها توسعه می‌یابد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه فرهنگ دوچرخه‌سواری در جامعه ما باید گسترش یابد، گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، زیرساخت‌های دوچرخه‌سواری در شهر دوچرخه‌ها توسعه می‌یابد.
به گزارش تسنیم ، نصیر ملت درباره حمایت فرهنگی از استفاده از دوچرخه و حمل‌ونقل پاک، اظهار داشت: امروزه در شهری زندگی می‌کنیم که مولفه‌های زیست‌محیطی، زندگی کردن در شهر را بسیار سخت کرده است.
وی تصریح کرد: هر اقدامی که باعث کاهش آلاینده‌های موجود در هوای شهر شود اقدام بسیار ارزشمندی است و دستگاه‌های مختلف شهری بایستی با حمایت از آن طرح در اثرگذاری آن کمک کنند.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان بیان کرد: یکی از این طرح‌های موفق سه‌شنبه‌های بدون خودرو است. اگر خواص و چهره‌های منتخب مردمی حضور بیشتری در این حوزه داشته باشند نتیجه اثرگذاری خواهد داشت و امیدواریم سایر اقشار جامعه نیز از این طرح حمایت کنند.
وی درباره حمایت‌های فرهنگی از این طرح در شورای شهر پنجم گفت: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شورای شهر پنجم، مسائل زیست‌محیطی است و قطعاً در این حوزه با هم‌اندیشی کارشناسان محیط‌زیست در تلاش هستیم که با شناسایی راه‌کارهای عملیاتی شرایط زیست‌محیطی را بهبود بخشیم.
ملت ادامه داد: فرهنگ دوچرخه‌سواری در جامعه ما باید گسترش یابد و یکی از راه‌کارهای استفاده مردم از دوچرخه تبیین هزینه فایده استفاده از دوچرخه است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: زمانی که شخصی از دوچرخه استفاده کند و استفاده از این وسیله هزینه‌های وی را از همه جهات کاهش دهد انگیزه خاصی برای استفاده از این وسیله حمل‌ونقلی در او ایجاد می‌کند.
وی درباره فراهم آوردن زیرساخت‌های موجود در این بخش، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های مختلف با ورود به این جریان باید به اجرای این طرح کمک کنند و در این زمینه نیازمند به یک عزم ملی هستیم. باید فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه را به صورت بلندمدت در جامعه اجرا کنیم تا با ورود همه دستگاه‌های اثرگذار همراهی با این طرح مداوم و اثرگذار باشد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار