شهرزاد مظفر : ملی‌پوش اصفهانی ندارید چون تیم اصفهانی نداریم

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اصفهان فعالیت خوبی در فوتسال مردان دارد و حیف است که در فوتسال بانوان غیرفعال باشد. اگر اصفهان در فوتسال بانوان فعال‌تر شود قطعاً در تیم ملی نماینده خواهد داشت.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اصفهان فعالیت خوبی در فوتسال مردان دارد و حیف است که در فوتسال بانوان غیرفعال باشد. اگر اصفهان در فوتسال بانوان فعال‌تر شود قطعاً در تیم ملی نماینده خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، پنجمین دوره بازی‌های داخل سالن آسیا در رشته فوتسال از ۲۲ شهریور تا ۷ مهرماه در عشق‌آباد ترکمنستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که آخرین روزهای اردوی تدارکاتی خود را در تهران پشت سر می‌گذارد، از ۱۲ تا ۱۶ شهریورماه نیز در اصفهان اردو زده بود.

شهرزاد مظفر سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفتگو با ایمنا، در مورد حریفان تیمش در مسابقات داخل سالن آسیا اظهار کرد: ژاپن و تایلند حریفان جدی ما در مسابقات داخل سالن آسیا هستند. البته نباید تیم میزبان و تیم‌های مالزی و اندونزی را دست‌کم گرفت. مالزی، اندونزی و حتی تایلند قابل مقایسه با دو، سه سال گذشته نیستند و فوتسال زنان در آسیا به سرعت در حال پیشرفت است. فکر می‌کنم تیم‌های ایران، ژاپن و تایلند مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی این رقابت‌ها باشند.

وی در مورد میزان آمادگی شاگردانش افزود: از وضعیت تیم راضی هستم. البته نمی‌توانم بگویم آمادگی صددرصدی داریم چون تنها دو ماه و نیم فرصت داشتیم با تیم کار کنیم. تا جایی که در حد توانمان بوده تیم ملی را آماده کرده‌ایم اما این تیم هنوز جای کار بسیاری دارد و امیدوارم تا زمان مسابقات آسیایی که احتمالاً اردیبهشت ماه ۹۷ برگزار می‌شود تیم را به آمادگی کامل برسانیم. البته با همین میزان آمادگی نیز جزو مدعیان قهرمانی مسابقات داخل سالن آسیا هستیم.

مظفر در مورد برگزاری اردوی تدارکاتی در اصفهان گفت: اردوی تدارکاتی اصفهان چند سود برای ما داشت. اولین فایده، سالن استاندارد با کفپوش عالی ۲۵ آبان نقش‌جهان بود که فضای مشابه سالن برگزاری مسابقات داخل سالن آسیا در ترکمنستان را برای بازیکنان تداعی می‌کرد. دومین فایده، دور شدن از فضای تهران بود چون بازیکنان نیاز داشتند شرایط تمریناتشان تغییر کند. همچنین نیاز به چند دیدار تدارکاتی داشتیم که خوشبختانه در اصفهان دو بازی با تیم‌های ریف و لنجان انجام دادیم. با دست پر از اصفهان برگشتیم و از مسئولان فدراسیون فوتبال، باشگاه ذوب‌آهن و هیأت فوتبال استان اصفهان برای فراهم کردن شرایط برگزاری اردو در اصفهان تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: از دو تیم لنجان و ریف که برای انجام بازی دوستانه با تیم ملی اعلام آمادگی کردند ممنونم. به هر حال آنها مقابل تیم ملی که در حال حاضر آمادگی بالایی دارد قرار گرفتند. شکست این دو تیم با اختلاف گل زیاد طبیعی است و نشان از ضعف آنها نبود.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در پاسخ به سوالی در مورد عدم حضور بازیکن اصفهانی در ترکیب تیم ملی بیان داشت: اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید باید از مسئولان اصفهان بپرسید چرا در لیگ برتر فوتسال بانوان تیم اصفهانی نداریم. استان اصفهان از این همه امکانات، پتانسیل و بازیکنان و مربیان خوب بهره‌مند است و به عنوان یکی از قطب‌های صنعتی فعالیت خوبی در فوتسال مردان دارد و حیف است که در فوتسال بانوان غیرفعال باشد. اگر اصفهان در فوتسال بانوان فعال‌تر شود قطعاً در تیم ملی نماینده خواهد داشت.

نسیمه غلامی، فرشته کریمی، فرزانه توسلی، آرزو صدیقانی‌زاده از تهران، سهیلا ملمولی، فاطمه پاپی، طاهره مهدی‌پور، فرشته خسروی از خوزستان، نسترن مقیمی از مازندران، سارا شیربیگی از کرمانشاه، لیلا خدابنده لو از البرز، فهیمه زارعی از هرمزگان، فاطمه اعتدادی از قزوین و فاطمه ارژنگی از خراسان رضوی ترکیب نهایی تیم ملی فوتسال ایران در مسابقات داخل سالن آسیا است. تیم ملی ۲۲ شهریورماه تهران را به مقصد ترکمنستان ترک می‌کند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار