پنج برادر کترپیلار در اصفهان

نام برند تجاری کترپيلار یا همان کت را احتمالا شنیده‌اید، تولید‌کننده‌ آمریکایی پوشاک، کفش، ماشين‌آلات صنعتی، راه ‌سازی و ساختمانی که شهرت‌ جهانی‌ دارد و نتایج یک بررسی‌ نشان می‌دهد که مردم با شنیدن نامش به صفت با کیفیت و با دوام می‌اندیشند. کترپیلار در بازار موبایل نیز فعالیت می‌کند و هر ساله یک اسمارت‌فون از خانواده S و یک موبایل کلاسیک ازخانواده B راهی بازار‌های جهانی می‌کند که در حال حاضر سه اسمارت فون S60، S50،S40 و دو موبایل کلاسیک B30 و B25 با برند کترپیلار در بازار اصفهان عرضه می شوند.

اصفهان زیبا: نام برند تجاری کترپيلار یا همان کت را احتمالا شنیده‌اید، تولید‌کننده‌ آمریکایی پوشاک، کفش، ماشين‌آلات صنعتی، راه ‌سازی و ساختمانی که شهرت‌ جهانی‌ دارد و نتایج یک بررسی‌ نشان می‌دهد که مردم با شنیدن نامش به صفت با کیفیت و با دوام می‌اندیشند. کترپیلار در بازار موبایل نیز فعالیت می‌کند و هر ساله یک اسمارت‌فون از خانواده S و یک موبایل کلاسیک ازخانواده B راهی بازار‌های جهانی می‌کند که در حال حاضر سه اسمارت فون S60، S50،S40 و دو موبایل کلاسیک B30 و B25 با برند کترپیلار در بازار اصفهان عرضه می شوند.

Caterpillar S60
اسمارت فون کترپیلار S60، پرچمدار فعلی این کمپانی محسوب می‌شود که به داشتن بدنه‌ای با مقاومت بالا در برابر ضربه و آب معروف است. S60 یک نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل دارد که از پنل های AHVA ساخته‌ شده و علاوه بر شفاف‌بودن، مصرف انرژی پایینی نیز دارد. این محصول کترپیلار در میان نخستین اسمارت‌فون‌هایست که از دوربین حرارتی بهره می‌برد و دو دوربین با سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسل به‌ عنوان دوربین اصلی و سلفی در کنار دوربین حرارتی آن وجود دارد. S60 دارای سخت افزار مطلوبیست که شامل: پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای، رم سه گیگابایتی وحافظه داخلی 32 گیگابایتی با قابلیت افزایش آن تا 256 گیگابایت به کمک کارت حافظه است. S60 با داشتن بدنه‌‌ای مقاوم در برابر نمک، خاک، رطوبت، آب، لرزش، تابش اشعه خورشید و شوک حرارتی به قیمت دو میلیون و200هزار تومان عرضه می‌شود.

Caterpillar S50
S50 کترپیلار از دیگر محصولات هوشمند این شرکت است و همان طور که از نام آن مشخص و پیداست، نسل قبلی S60 به حساب می‌آید. کترپيلار S50 مجهز به نمایشگر 4.7 اينچي با رزولوشن 720 در 1280 و تراکم پيکسلی 312 پيکسل بر اينچ است. در کنار این صفحه نمایش برای این اسمارت‌فون دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و دوربین سلفی با رزولوشن VGA در نظر گرفته شده‌است. اما سخت افزار این محصول آمریکایی چندان قوی نیست و فقط از پس کارها و سخت افزار ساده برمی‌آید. پردازنده چهارهسته‌ای،رم دو گیگابایتی و حافظه‌ داخلــــی هشت گیگابایتی با توانایی پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گيگابايت، سخت افزار S50 را تشکیل می‌دهند. S50نیز مانند S60دارای بدنه‌‌ا‌ی مقاوم در برابر ضربه و آب و همچنین لرزش‌های شدید، اشعه‌های خورشیدی و... است. اما نقطه ضعف این محصول آمریکایی وزن زیاد آن یعنی، 185 گرم است. اين اسمارت‌فون که دردما‌های مختلف 25- تا 55 درجه سيليسيوس به راحتی کار می‌کند، حدود یک میلیون و 550هزار تومان قیمت دارد.

Caterpillar S40
کترپیلار S40 از جمله اسمارت‌فون هایست که از زمان معرفی آن ،زمان زیادی می‌گذرد؛ اما داشتن ویژگی‌هایی از قبیل سخت‌افزار نسبتا مطلوب، مقاومت بالا و قیمت مناسب؛ سبب دوام آن در بازار موبایل شده‌است. S40صفحه نمایش 4.7 اینچی با رزولوشن 960 در 540 پیکسل دارد که به راحتی تصاویر گرفته شده با دوربین اصلی شش مگاپیکسلی و دوربین سلفی دو مگاپیکسلی آن را به نمایش می گذارد. از نظر سخت افزار نیز همان‌طور که گفته شد این اسمارت‌فون از سخت افزار مطلوبی یعنی پردازنده‌ چهارهسته به عنوان پردازنده‌‌ مرکزی، یک گیگابایت رم و16 گیگابایت حافظه ‌داخلی که تا64 گیگابایت قابلیت افزایش را دارد. کترپیلار S40 علاوه بر داشتن گواهینامه‌ های MIL-STD-810G و IP68، به سیستم‌عامل اندروید لالی ‌پاپ نسخه‌ 5.1 نیز مجهز است و به قیمت یک میلیون و 300 هزار تومان عرضه می‌شود.

Caterpillar B30
کترپيلار B30 دو سيم‌ کارته در دسته موبایل‌های کلاسیک این کمپانی آمریکایی جای دارد که هدف
از تولید آن فقط ساخت محصولی با بدنه مقاوم در شرایط مختلف است. نمایشگر این موبایل فقط دو اینچ است؛ اما این صفحه نمایش رنگی بوده و از فن‌آوری TFT بهره می‌برد. B30 فقط مجهز به دوربین اصلی با کیفیت دو مگاپیکسل است و برای آن دوربین سلفی در نظر گرفته نشده. این موبایل کلاسیک علاوه بر داشتن گواهينامه‌های MIL-STD-810G و IP68 که حاکی از مقاومت آن در برابر گرد و غباراست، می‌تواند در عمق يک متر و تا 30 دقيقه هم زير آب دوام آورد. همچنین به راحتی از شبکه 3g نیز پشتیبانی می‌کند. از ديگر امکانات اين موبایل باید به باتری 1000 ميلی‌ آمپرساعتی آن اشاره کرد. این موبایل کلاسیک با قیمت 450هزار تومان عرضه می‌شود.

Caterpillar B25
آخرین موبایل کلاسیک موجود کترپیلار در بازار اصفهان، B25 نامیده‌می‌شود که باز هم به داشتن بدنه‌ای سنگین و قدرت مند شهرت دارد. کترپيلار B25 دارای صفحه‌‌ نمايش دو اينچی با رزولوشن 240 در 320 و تراکم پيکسلی 200 پيکسل بر اينچ از نوع TFT است. این موبایل آمریکایی مجهزبه دوربینی مانند B30،یعنی دو مگاپیکسل است؛ اما از نکات جالب در خصوص این محصول، سخت افزار آن است که از نوع جاوا بوده و رم 256 مگابايتی وظیفه‌ اجرای کار‌های روتین را بر عهده دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار