هنوز هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر استاندار اصفهان اتخاذ نشده است

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در آخرین گفت‌وگویی که بنده با معاون وزیر کشور داشتم ایشان گفتند که تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر استاندار اصفهان اتخاذ نشده است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: در آخرین گفت‌وگویی که بنده با معاون وزیر کشور داشتم ایشان گفتند که تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر استاندار اصفهان اتخاذ نشده است.
حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، پیرامون آخرین اخبار از انتخاب استاندار اصفهان اظهار داشت: در آخرین گفت‌وگویی که بنده با معاون وزیر کشور داشتم ایشان گفتند که تا این لحظه هیچ تصمیمی مبنی بر تغییر استاندار اصفهان اتخاذ نشده است.
وی پیرامون معیارهای انتخاب استاندار افزود: مهم‌ترین معیاری که دولت باید در انتخاب استاندار در نظر بگیرد این است که باید شخص استاندار دغدغه‌های مقام معظم رهبری را مدنظر داشته باشد و در جهت رفع آن‌ها قدم بردارد؛ به‌طور مثال استاندار باید تمام تلاش خود را در جهت تحقق شعار سال یعنی "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" در استان انجام دهد.
رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: استاندار نباید مسائل سیاسی و جناحی را در انجام برنامه‌های استان مدنظر قرار دهد، به‌طورکلی می‌توان گفت استانداری محل کار و برطرف کردن مشکلات استان است، بنابراین باید در این زمینه فراجناحی عمل کند.
وی ادامه داد: یکی دیگر از معیارها برای انتخاب استاندار این است که شخص استاندار باید بتواند ضمن همکاری با دولت، با سایر دستگاه‌های استان در تعامل بوده و دغدغه رفع مشکلات استان اصفهان را دارا باشد، سیاست کاری نه تنها مشکلات را رفع نمی‌کند بلکه بر مشکلات نیز می‌افزاید.
موسوی لارگانی پیرامون اولویت‌های کاری استاندار، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مشکل‌های استان را می‌توان بحث آب، محیط زیست و اشتغال جوانان مطرح کرد، شخص استاندار باید در جهت رفع این مشکلات اقدامات و فعالیت‌های لازم را انجام دهد؛ در حالت کلی می‌توان گفت اگر شخص انتخابی فردی ولایتی و دلسوز نظام باشد همه این مشکلات را حل خواهد کرد.
وی در پایان پیرامون نقش نمایندگان مجلس در انتخاب استاندار تصریح کرد: معمولاً در انتخاب استاندارها حتی اگر با نمایندگان مشورت نیز انجام دهند مشورتی فرمایشی و ظاهری خواهد بود اما تصمیم گیرنده خود دولت است، به‌طورکلی می‌توان گفت نمایندگان هیچ نقشی در انتخاب استاندار ندارند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار