جلسه شورای زکات با حضور فرماندار وامام جمعه شهرستان بویین میاندشت و دیگرمسئولین شهرستان برگزار شد

جلسه شورای زکات باحضور ماشاالله طحانیان زاده فرماندار ،محمدسوادکوهی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)ودیگر مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری بویین میاندشت برگزار شد.

جلسه شورای زکات با حضور فرماندار وامام جمعه شهرستان بویین میاندشت و دیگرمسئولین شهرستان برگزار شد

به گزارش اصفهان امروز جلسه شورای زکات باحضور ماشاالله طحانیان زاده فرماندار ،محمدسوادکوهی رییس کمیته امداد امام خمینی(ره)ودیگر مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری بویین میاندشت برگزار شد.
در ابتدای این جلسه محمدی مسئول اجرایی زکات از حرکت معنا دار امام خمینی (ره) و تاسیس کمیته امداد سخن گفت و ابراز داشت این حرکت به این معنا بوده که نظام از اقشار آسیب پذیر جامعه حمایت می کند و مشکلات آنان را برطرف خواهد نمود.
سپس سواد کوهی رئیس کمیته امداد شهرستان گزارشی ازفعالیت های کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویین میاندشت و برنامه جشن نیکو کاری ارائه داد .
وی در ادامه صحبت هایش با اشاره به اعتبارات دولتی و مشارکت های که مردم داشتند ابراز داشت سالهای قبل هشتاد درصد اعتبارات امداد از اعتبارات دولتی بود اما خوشبختانه امسال ماتوانستیم با مشارکت های مردمی این اعتبار را به پنجاه درصد اعتبارات مردمی و پنجاه درصد اعتبارات دولتی برسانیم .
مدیر کمیته امداد شهرستان در ادامه عنوان داشت امسال توانستیم با وجود محروم بودن شهرستان رتبه سوم در مشارکت های مردمی را در استان کسب کنیم.
سواد کوهی در ادامه عنوان داشت امسال هم طبق روال هرسال برنامه جشن نیکوکاری خواهیم داشت و شعار آن بهار همدلی،شکوه مهربانی است.
مدیر کمیته امداد بویین میاندشت در پایان جلسه به امارنزدیک به سه هزار نفری تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان بویین میاندشت اشاره کرد.
در پایان جلسه نیز طحانیان زاده ، فرماندار گفت: امام خمینی(ره)دستور تشکیل نهاد های مقدسی را نظیر بسیج وسپاه برای تقویت بنیه ی انقلاب اسلامی دادند و در کنار این قضیه نهاد مقدس دیگری نظیر کمیته امداد را تشکیل دادند که بعد از گذشت سالها از پیروزی انقلاب امروز شاهد هستیم این نهاد اقدامات خوبی در زمینه رسیدگی به فقرا واقشارآسیب پذیر جامعه داشته که حاوی از ذکاوت حضرت امام(ره)بوده است .
طحانیان زاده در پایان ضمن تقدیر و تشکر از سواد کوهی رئیس کمیته امداد شهرستان و همکارانش اظهار داشت:
باتوجه به اینکه یک سوم جمعیت شهرستان تحت پوشش این نهاد است از تمام مدیران اجرایی درخواست میکنم همکاری و مساعدت را داشته باشند.
لازم به ذکر است در حاشیه این جلسه از عاملین زکات شهرستان بویین میاندشت تجلیل کردند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار