احداث طرح متروی شاهین‌شهر – اصفهان امسال آغاز می‌شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: عملیات احداث طرح متروی شاهین شهر – اصفهان، به طول 15 کیلومتر امسال آغاز می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان گفت: عملیات احداث طرح متروی شاهین شهر - اصفهان، به طول 15 کیلومتر امسال آغاز می‌شود.

به گزارش فارس ، محمدعلی طرفه، پیش از ظهر امروز در مراسم معرفی و تکریم شهرداران جدید و قبلی شاهین‌شهر در این شهر اظهار کرد: عملیات احداث طرح متروی شاهین‌شهر - اصفهان به طول 15 کیلومتر امسال آغاز می‌شود.

وی افزود: به‌گونه‌ای باید طرح احداث متروی شاهین‌شهر را از بین دو جاده رفت و برگشت شاهین‌شهر به ایستگاه استقلال اصفهان آغاز کرد که سرمایه‌گذاری‌های اولیه معطل نماند؛ بودجه این طرح مهم ارتباط شهری از محل اعتبارات شهرداری شاهین‌شهر تأمین و هزینه خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با بیان اینکه سرانه اعتبارات شهرداری شاهین‌شهر از متوسط اعتبارات شهرداری استان اصفهان، 25 درصد بیشتر است ادامه داد: این شهر در سال گذشته 195 میلیارد تومان درآمد داشته است که 115 درصد بودجه مصوب شاهین‌شهر بوده است؛ بخشی از افزایش بودجه شهری به علت اختصاص منابع حاصل از مالیات ارزش افزوده و آلودگی هوای حاصل از صنایع آلوده قرار گرفته در محدوده شهرستان شاهین‌شهر و میمه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: با اصلاحیه‌هایی که در برخی از تبصره‌های ماده 5 در خصوص تغییر کاربری‌های اراضی شهری و بلندمرتبه سازی صورت گرفته است شاهد تحول در میزان درآمدهای شهرداری‌های این استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان در این مراسم عیسی بهمنی را به‌عنوان شهردار جدید شاهین‌شهر معرفی و از خدمات حسین امیری شهردار سابق قدردانی کرد همچنین بخشی و عسگری به‌ عنوان شهرداران جدید شهر گز و گرگاب معرفی شدند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار