شيران: فرهنگسازی و آموزش نیاز اصلی خانواده‌های بی‌بضاعت است

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با توجه به تجربه فعالیت در عرصه حمایت از خانواده‌های کم بضاعت به این نتیجه رسیدم که نیاز اقتصادی برای این خانواده‌ها در اولویت نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: با توجه به تجربه فعالیت در عرصه حمایت از خانواده‌های کم بضاعت به این نتیجه رسیدم که نیاز اقتصادی برای این خانواده‌ها در اولویت نیست.

به گزارش ايسنا ،حمیدرضا شیران در نخستین جشنواره فارغ التحصیلی دانش‌آموزان «یو سی مس» اصفهان با اشاره به اینکه این مجموعه برای ارتقای سطح هوشی کودکان فعالیت می‌کند، اظهار كرد: ما در استان اصفهان 25 هزار فرزند تحت پوشش کمیته امداد داریم و این ظرفیت خوبی برای ارائه خدمات آموزشی به این افراد است.

وی با اشاره به اینکه با توجه به تجارب هشت سال فعالیت در عرصه حمایت از خانواده‌های کم بضاعت به این نتیجه رسیدم که نیاز اقتصادی برای این خانواده‌ها در اولویت نیست، اضافه کرد: به جرات می‌توان گفت امروز اقدامات فرهنگی و آموزشی مهم‌ترین نیاز خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر اینکه ضروری است که موسسه آموزشی «یو سی مس» در راستای ارائه خدمات آموزشی به دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد نیز توجه داشته باشد، تصریح کرد: ما سالانه سه الی چهار میلیارد تومان برای کمک به دانش آموزان جمع آوری می‌کنیم و از این مبلغ سهم هر دانش آموز 140 تا 150 هزار تومان می‌شود و از این رو ضروری است که با توجه به نیاز این دانش آموزان به آموزش همکاری‌های لازم صورت پذیرد.

وی با تاکید بر اینکه در کشورهای پیشرفته دنیا همه دانش آموزان در طول سال تحصیلی به صورت اجباری فعالیت‌های اجتماعی را انجام می‌دهند، افزود: امیدواریم که این طرح نیز در کشور اجباری شود تا نسل آینده نسبت به فعالیت‌های اجتماعی حساسیت داشته باشند.

باشگاه «یو سی مس» در کشور راه اندازی می‌شود

هم‌چنين، نماینده انحصاری «یو سی مس» در ایران در نخستین جشنواره فارغ التحصلی دانش آموزان «یو سی مس» استان اصفهان با اشاره به اینکه استان اصفهان چهارمین استانی است که نخستین دوره فارغ‌التحصیلی دانش‌آموزان را برگزار می‌کند، اظهار كرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دانش‌آموزان «یو سی مس» در باشگاهی در تهران فعالیت خواهند داشت البته باید توجه داشته باشیم که باشگاه «یو سی مس» در همه کشور قابل گسترش است و در آینده نزدیک این اتفاق رخ خواهد داد.

سیدداوود قریشی با اشاره به اینکه فارغ التحصیلان و دانش‌آموزان «یو سی مس» می‌توانند در مسابقات منطقه‌ای، استانی، ملی و بین‌المللی شرکت کنند، اضافه کرد: در این راستا «یو سی مس» مرکز نیز برگزاری مسابقات بین‌المللی آنلاین را در دستور کار دارد که در آینده نزدیک بین دانش‌آموزان این موسسه جهانی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات آنلاین برای دانش‌آموزان کم بضاعت از لحاظ مالی برگزار می‌شود، گفت: دانش‌آموزان در این مسابقات می‌توانند با دانش‌آموزان دیگر مناطق جهان رقابت داشته باشند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار