قیمت خوار و بار در محرم و صفر افزایش نخواهد یافت

رئیس اتحادیه خوار و بار اصفهان گفت: بدلیل فراوانی خوار و بار در اصفهان، قیمت خوار و بار امسال به مناسبت محرم و صفر افزایش نخواهد یافت.

رئیس اتحادیه خوار و بار اصفهان گفت: بدلیل فراوانی خوار و بار در اصفهان، قیمت خوار و بار امسال به مناسبت محرم و صفر افزایش نخواهد یافت.

مصطفی به حق در گفت و گو با مهر با اشاره به قیمت حبوبات و خوار و بار با توجه به برگزاری مراسم هیئت های مذهبی در آستانه محرم، اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر با هیچ کمبودی در محصولات خوار و بار مواجه نیستیم به همین دلیل شاهد افزایش قیمتی هم نخواهیم بود.

وی بیان داشت: با ورود محصولات جدید خوار و بار از اوایل مردادماه به سطح بازار که تا پایان شهریورماه نیز ادامه دارد، شاهد کاهش قیمت ۱۰ تا ۲۰ درصدی خوار و بار نسبت به دو ماه قبل بودیم.

رئیس اتحادیه خوار و بار اصفهان تصریح کرد: اصفهان وارد کننده خوار و بار است و به دلیل مسئله بحران آب و خشکسالی هیچ خوار و باری در اصفهان به بار نمی آید.

وی با اعلام اینکه قیمت خوار و بار بسته به تقاضا افزایش و کاهش می‌یابد، اضافه کرد: هر ساله با نزدیک شدن به محرم و صفر قیمت خوار و بار افزایش می یابد اما امسال به دلیل فراوانی کالا تغییر قیمتی در ایام قبل محرم و صفر تا پایان این دو ماه نخواهیم داشت.

به حق با اشاره به اینکه میزان مصرف خوار و بار در بین مردم اصفهان نسبت به قدیم ها کمتر شده است و غذاهای فانتزی و فست فودها جای خود را به خوار و بار داده است، گفت: لپه و عدس بیشترین فروش را در بین خوار و بار دارد و ماش و نخود و لوبیا پلو (لوبیا چشم بلبلی) کمترین فروش را دارد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار