بهره برداری از سینماهای سیتی سنتر تا پایان آذر

مراسم بزرگداشت روز سینما با حضور مدیران سینماهای استان، مدیران موسسات تولید فیلم و مدیران آموزشگاه های سینمایی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح دیروز در مجموعه تجاری،‌ فرهنگی سیتی سنتر برگزار شد. مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در این مراسم ضمن تبریک این روز به حاضران در سالن و همه کسانی که در عرصه های دیدنی و نادیدنی هنر هفتم زحمت می کشند، گفت: برای تولید و رسیدن به مرحله اکران یک فیلم به مجموعه‌ای بزرگ نیاز است؛ مجموعه ای که شاید باورکردنی نباشد.

اصفهان زیبا: مراسم بزرگداشت روز سینما با حضور مدیران سینماهای استان، مدیران موسسات تولید فیلم و مدیران آموزشگاه های سینمایی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح دیروز در مجموعه تجاری،‌ فرهنگی سیتی سنتر برگزار شد. مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان در این مراسم ضمن تبریک این روز به حاضران در سالن و همه کسانی که در عرصه های دیدنی و نادیدنی هنر هفتم زحمت می کشند، گفت: برای تولید و رسیدن به مرحله اکران یک فیلم به مجموعه‌ای بزرگ نیاز است؛ مجموعه ای که شاید باورکردنی نباشد.

حجت‌الاسلام ارزانی افزود: خوشحالم که در سالن موسیقی تازه تاسیس مجموعه سیتی سنتر اصفهان گرد هم آمده‌ایم و همت مدیری که در یک مجموعه تجاری دغدغه فرهنگی داشته و چنین فضایی را به فرهنگ اختصاص داده را ستایش می‌کنم. وی در ادامه نوید برگزاری جشن سینما را بعد از ماه صفر با حضور همه هنرمندان و فعالان سینمایی استان داد و گفت: جشن اصلی سینما بعد از ماه محرم برگزار می شود و این جشن کوچک و صمیمی صرفا با حضور مدیران و مدیران موسسات برپا شده است و جشن اصلی با حضور هنرمندان و فعالان سینمایی در آن زمان برگزار خواهد شد. ارزانی همچنین با اشاره به رشد صعودی سینماهای استان گفت: اگرچه در عرصه سینما تعداد سینماهای استان در سال‌های اخیر رشد ۳۰۰درصدی داشته؛ اما هنوز تا رسیدن به سرانه سینما در دنیا فاصله زیادی وجود دارد و نیاز به تلاش قوی تر در این زمینه به شدت حس می شود. این مدیر فرهنگی سپس با اشاره به اینکه نگاه امام خمینی(ره) به سینما نگاهی مثبت بود، اظهار داشت: فرهنگ سینما را باید از روی پرده سینما لمس و دریافت کرد؛ زیرا دیدن یک فیلم روی پرده سینما با دیدن خانگی آن قابل مقایسه نیست و همان طور که سینما مانع اقبال مردم به تئاتر نشده فضای مجازی و رسانه های تصویری امروز نیز مانع اقبال مردم به سینما نخواهند شد و تاثیرگذاری سینما از این نظر شگرف و همیشه ماندگار است. وی با تشکر از تلاش همه مسئولان و مدیران فرهنگی شهر و شهرداری اصفهان، از شهردار منتخب اصفهان درخواست کرد در سال های پیش رو با قدرت برای ارتقای فرهنگ اصفهان که قبای پایتختی فرهنگی جهان اسلام را بر دوش داشته، بکوشد. در ادامه این برنامه از دست اندرکاران و اهالی فرهنگی سیتی سنتر تقدیر و تجلیل شد. تجلیل از مدیران سینمایی استان و مدیران شرکت های تولید فیلم و آموزشگاه های فیلم سازی بخش دیگر این برنامه بود. حاضران در سالن در پایان این برنامه به بازدید از مجموعه سالن های سینما در سیتی سنتر پرداختند. مشاور، مجری و همراه اصفهان سیتی‌سنتر مجموعه سالن های سینمایی و همایش اصفهان سیتی سنتر در این بازدید با اشاره به اینکه تلاش در طراحی این مجموعه داشتن فضایی با شان شهروندان اصفهانی بوده است، ادامه داد:‌ شش سالن با ظرفیت‌های 370، 330، 220، 99، 60 و 44 نفر بهره برداری خواهد شد. وفا جعفرزاده گفت: برای اولین بار در کشور ما در دو فضای سینمای بزرگ مان سیستم «دالبی اتمس»را نصب می‌کنیم که دو ردیف اسپیکرهم داخل سقف خواهد داشت. گرادین های اینجا با عرض 125 سانتی متر برای تردد راحت تر همشهریان طراحی شده است و امیدواریم بتوانیم تا پایان آذر آن را بهره برداری کنیم.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار