جشنواره های فروش در رنگ و لعاب های جدید

حجم‌ عمده‌ جشنواره‌های فروش در بازار‌ پوشاک‌ و رستوران‌ها برگزار می‌شود که البته‌ بررسی‌ها نشان می‌دهد حراج‌ها و میزان تخفیف در رستوران‌های اصفهان در حال افزایش است؛ با این حال هنوز بیشترین‌ تعداد حراج در بازار پوشاک وجود دارد که دلیل آن شاید تغییر فصل باشد؛ اما بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که از 11 تا 17 شهریور علاوه بر بازار پوشاک‌ جشنواره‌های فروش‌ کالا و خدمت‌ در تئاتر‌های سطح‌شهر، مراکز مشاوره، آتلیه‌ها و از این موارد نیز برگزار شد که همگی جذابیت‌ بالایی داشتند، زیرا کاسبان‌ اصفهانی‌ هر روز رنگ‌ و لعاب جدیدی به‌ حراج خود می‌دهند.

اصفهان زیبا: حجم‌ عمده‌ جشنواره‌های فروش در بازار‌ پوشاک‌ و رستوران‌ها برگزار می‌شود که البته‌ بررسی‌ها نشان می‌دهد حراج‌ها و میزان تخفیف در رستوران‌های اصفهان در حال افزایش است؛ با این حال هنوز بیشترین‌ تعداد حراج در بازار پوشاک وجود دارد که دلیل آن شاید تغییر فصل باشد؛ اما بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که از 11 تا 17 شهریور علاوه بر بازار پوشاک‌ جشنواره‌های فروش‌ کالا و خدمت‌ در تئاتر‌های سطح‌شهر، مراکز مشاوره، آتلیه‌ها و از این موارد نیز برگزار شد که همگی جذابیت‌ بالایی داشتند، زیرا کاسبان‌ اصفهانی‌ هر روز رنگ‌ و لعاب جدیدی به‌ حراج خود می‌دهند.

پوشاک
بازار پوشاک همانند هفته‌های گذشته بیشترین تعداد حراجی را داشت و با سهم 38 درصد از کل تخفیف‌های بازار اصفهان، در صدر قرار گرفت. تعدادی از فروشگاه‌های پوشاک حراج‌های فصل خود را ادامه‌ دادند و اکثر آنها تا 70 درصد قیمت‌های خود را کاهش دادند. پوشاک بنتون یکی از این فروشگاه‌ها بود که اجناس زنانه و مردانه خود را با 70 درصد کاهش قیمت عرضه کرد. در کنار آن کفش ساکنی نیز قیمت محصولات خود را از 50 تا 70 درصد کاهش داد. پوشاک مکنو به عنوان فروشگاه عرضه کننده‌ پوشاک کلاسیک آقایان، نیز اعلام کرد که تا پایان شهریور ماه به حراج 30 تا 70 درصدی به علت تغییر فصل، ادامه خواهد داد. مزون مهستا در هفته‌ قبل وارد عرصه حراجی‌ها شد و پوشاک خود را تا 60 درصد تخفیف به فروش می‌رسانید. فروشگاه پولو نیز همچنان به جشنواره‌ فروش فصل خود ادامه داد و طی هفته‌ گذشته قیمت‌های خود را نصف کرد. پس از آن باید به فروشگاه گراد اشاره کرد که تا 40 درصد تخفیف بر روی پوشاک آقایان اعمال کرد. در آخر نیز فروشگاه جین‌وست قرار می‌گیرد؛ جین وست از اواسط مرداد ماه حراج 70 درصدی خود را آغاز کرد و در روزهای پایانی هفته‌ گذشته،10 درصد تخفیف عیدانه به مناسبت عید غدیرخم به تخفیف‌های خود افزود.

رستوران‌ها
جشنواره‌های فروش در رستوارن و کافی شاپ‌های اصفهان نسبت به هفته‌ گذشته کمی متحول شد و با اینکه رستوران‌های جدیدی نسبت به دو هفته قبل حراجی برگزار نکرده‌اند؛ ولی همان رستوران‌های قبلی میزان تخفیف خود را افزایش دادند. از 11 تا 17 شهریور 31 درصد کل جشنواره‌های فروش متعلق به رستوران‌ها و کافی‌شاپ‌ها بود که کافی‌شاپ زیتون برای دومین هفته‌ متوالی‌ منوی‌ خود را دست‌خوش تغییراتی کرد؛ مثلا قیمت سینی مخصوص صبحانه‌ خود را از 18هزار به9هزار و 900تومان یعنی 45درصد تخفیف رساند و اعلام کرد برای نوشیدنی‌های گرم به جای هشت هزار فقط چهارهزار تومان بپردازید. همچنین رستوران هندی ایرانی زیتون نیز چلوکباب‌های خود را با 42 درصد تخفیف عرضه می‌کرد و قیمت آنها را از 12هزار به شش هزارو 600تومان کاهش داد. در کنار کافه و رستوان زیتون، کافی شاپ آفرود نیز سفارش از منوی نوشیدنی‌های گرم و سرد خود را تا 50 درصد تخفیف عرضه می‌کرد. در انتها کافه هننی دونات طرح تخفیفی جدیدی را برگزار کرد و به مناسبت عید غدیر خم، قیمت شوکوفان خود را از 12هزار به شش هزار و 600 تومان یعنی 45درصد تخفیف رساند.

تئاتر
12 درصد از کل جشنواره‌های فروش از تاریخ 11 تا 17 شهریور‌ مربوط به تئاتر‌های شهر بود. قیمت بلیت همه‌ این تئاتر‌ها به نصف رسید. البته این‌ حراجی فعلا در سینمای‌های شهر نیز وجود دارد و شما می‌توانید با نصف قیمت‌ نمایش تئاتر یا یک فیلم‌سینمایی به‌روز تماشا کنید.

سایر
تنوع در بازار‌ حراج‌ها مرتب کمتر از قبل می‌شود که پایان تابستان نیز در آن بی‌تاثیر نیست، با این‌ حال 19 درصد از جشنواره‌های فروش‌ از 11 تا 17 شهریور‌ماه در سه دسته‌ بالا قرار نمی‌گیرند و شامل‌ کسب‌و کار‌های دیگری می‌شوند که فعلا آتلیه‌ها سهم‌ بالایی در آنها دارند.آتلیه و عکاسی الناز با ارائه‌ تخفیفی 84 درصدی بزرگترین جشنواره‌ حراج هفته‌ گذشته را برگزار کرد که در آن یک قطعه عکس 12*18 را با طراحی ویژه ،چاپ ورتوش با 84 درصد تخفیف به مشتریان عرضه می‌کرد. مرکز مشاوره تغذیه و رژیم درمانی ایوبی نیز درصد زیادی به عنوان تخفیف بر روی ویزیت مشاوره‌های خود اعمال می‌کرد که میزان این تخفیف 80 درصد بود. بنابراین تنها با پرداخت مبلغ چهار هزار تومان می‌توانستید با یک کارشناس در مورد مسائل مربوط به تغذیه مشورت کنید.خانه‌ آموزش و اشتغال مرسا هم هزینه کلاس‌های آموزش حسابداری و مالیاتی خود را با نظارت مستقیم سازمان فنی و حرفه ای به نصف رساند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار