حضور ۳ ورزشکار و یک مربی اصفهانی در اردوی تیم ملی

دبیر هیئت جانبازان و معلولان گفت: دومین مرحله‌ اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور ۱۸ ملی پوش در اصفهان در حال برگزاری است.

دبیر هیئت جانبازان و معلولان گفت: دومین مرحله‌ اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر با حضور ۱۸ ملی پوش در اصفهان در حال برگزاری است.
محمد صادق پسندیده در گفت‌وگو با تسنیم درباره برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر به میزبانی اصفهان، اظهار داشت: این اردو به منظور آمادگی شرکت در مسابقات انتخابی قهرمانی جهان به میزبانی کشور چین از تاریخ هفتم شهریور ماه با حضور 18 ملی‌پوش در اصفهان در حال برگزاری است.
وی با اشاره به کادر فنی 5 نفره تیم ملی و برگزاری تمرینات در 2 نوبت صبح و عصر تصریح کرد: 3 ورزشکار و یک مربی نیز از استان اصفهان به این اردو دعوت شدند و امیدواریم در جمع منتخبین برای حضور در این رقابت‌ها قرار گیرند.
دبیر هیئت جانبازان‌ و معلولان استان اصفهان درباره افتتاح مجموعه‌ اختصاصی جانبازان و معلولان شهید عبدالله میثمی گفت: در تلاش بودیم این مجموعه هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد تا با توجه به زیرساخت‌های مناسب آن، ورزشکاران تحت پوشش هیئت جانبازان و معولان به راحتی از امکانات این مجموعه استفاده کنند.
وی بیان کرد: برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از آزمون‌هایی است که پس از افتتاح این مجموعه ورزشی صورت گرفته تا ایرادها‌ی آن آشکار شود و اردوهای آینده تیم‌های ملی به خوبی در این مجموعه برگزار شود.
پسندیده با اشاره به این‌که این سالن در جهت ارتقا و اعتلای ورزش ملی در حوزه جانبازان و معلولان است، گفت: با توجه به حضور ورزشکاران اصفهانی در اردوی تیم ملی و وجود امکانات و زیر ساخت‌هایی که برای ورزشکاران در این مجموعه وجود دارد، این مجموعه در اختیار ورزش جانبازان و معلولان قرار گرفته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار