پدر بنیتا : خون کودکم هدر نرود

ولی دم بنیتای هشت ماهه گفت: خواستار صدور رای عادلانه هستم و از دادگاه فقط می خواهم خون بنیتایم هدر نرود.

ولی دم بنیتای هشت ماهه گفت: خواستار صدور رای عادلانه هستم و از دادگاه فقط می خواهم خون بنیتایم هدر نرود.

حسن قلعه نویی روز چهارشنبه در حاشیه دومین و آخرین جلسه دادگاه عاملان قتل کودک هشت ماهه اش در گفت و گو با ایرنا افزود: پیشتر تقاضای قصاص هر دو متهم پرونده را داشتم و اکنون هم همین حکم را انتظار دارم و از دادگاه می خواهم طوری رای عادلانه صادر کند که خون طفلم پایمال نشود.
ولی دم بنیتای هشت ماهه گفت: تنها مشکل ما این است اگر قانون ما درست باشد و اگر مرجع رسیدگی کننده طرف قانون را بگیرد، هیچگاه یک جانی در مقابل دادگاه و در برابر چشم افرادی که آمده اند حق خود را بگیرند در نهایت وقاحت نمی گوید من شیشه خرید و فروش می کردم مال دزدی خرید و فروش می کردم نمی آیم بچه می کشم؛ کسی 130 فقره پرونده داشته اینجا راست راست هر چه می خواهد بیان می کند ، شاید می داند اینجا هم تبرئه می شود و بیرون می رود .
وی اضافه کرد: بعد نماینده دادستان در جلسه دادگاه می گوید مشکل این ها نیست که قانون را بلد نیستند ؛ پس من که قانون را بلد نیستم و چیزی از حقوق نخواندم باید کسی بعنوان مدعی العموم حق من را از ظالمان بگیرد، نه اینکه بگوید این مشکل شماست. پس چه کسی باید حق من را بگیرد.
قلعه نویی درباره امضای خود و همسرش پی برگه قرارداد منع تعقیب که یکی از مطالب مهم مورد بحث جلسه دادگاه هم بود، گفت: عناوین اتهامی متهمان را برایمان خواندند و گفتند برای اینکه به پرونده زودتر در دادگاه رسیدگی شود پای این برگه را که همان برگه قرار منع تعقیب بود و ما نمی دانستیم ، امضا کنید که ما هم امضا کردیم.
الهام سپهری فرد مادر بنیتا و همسر حسن قلعه نویی هم در این گفت وگو اظهار کرد: نماینده دادستان مرا فریب داد و از من بابت قرار منع تعقیب امضا گرفت و درجلسه دادگاه هم با دفاع از متهمان می گوید چون معتاد بودند متوجه نبودند پس من هم معتاد شوم بروم دزدی و قتل بعد بگویم متوجه نبودم.
به گزارش ایرنا، بنیتا قلعه نویی طفل هشت ماهه که 29 تیرماه در خودرو پدر خود توسط چند معتاد شیشه ای ربوده شده بود بعد از شش روز پیدا شد که البته 4 روز قبل از شناسایی جان خود را در اثر گرما زدگی و عوارض ناشی از آن طبق اعلام نظر پزشکی قانونی از دست داده بود.
دادگاه عاملان قتل این کودک در دو جلسه در روزهای دوشنبه 20 و چهارشنبه 22 شهریورتشکیل شد؛ قاضی محمدرضا محمدی کشکولی رئیس شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران و مرجع رسیدگی کننده به این پرونده در پایان جلسه امروز ختم دادرسی را اعلام کرد و گفت که حکم متهمان ردیف اول و دوم یکشنبه آینده صادر می شود.
براساس این گزارش، با توجه به دستگیری روز گذشته متهم ردیف چهارم ، پرونده او برای رسیدگی نخست باید در مرحله دادسرا بررسی و سپس کیفرخواست ثادر شود و برای رسیدگی به دادگاه برود.
پرونده متهم ردیف سوم هم برای رسیدگی به دادگاه کیفری 2 استان تهران ارجاع شده است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار