تسهیل اعطای زمین به شهرک‌های صنعتی اصفهان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شهرک‌های صنعتی کاشان و آران و بیدگل و تسهیل اعطای زمین شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خبر داد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان از اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شهرک‌های صنعتی کاشان و آران و بیدگل و تسهیل اعطای زمین شهرک‌های صنعتی استان اصفهان خبر داد.

به گزارش ایسنا محمدجواد بگی در نشست بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی کاشان اظهار کرد: هشت میلیارد ریال جهت تصفیه‌خانه و جمع‌آوری فاضلاب و هفت میلیارد و 600 میلیون ریال نیز باهدف بهسازی معابر و جدول‌گذاری به شهرک‌های صنعتی اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اهمیت استفاده از سوخت پاک در صنایع تصریح کرد: اعتباری حدود 26 میلیارد و 500 میلیون ریال باهدف توسعه شبکه گازرسانی برای شهرک‌های منطقه کاشان و آران و بیدگل در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با اشاره به اهمیت ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز صنایع افزود: باهدف خرید آب شهرک‌های صنعتی این منطقه، 29 میلیارد ریال و برای توسعه شبکه مخابراتی و فیبر نوری مبلغی بالغ‌بر پنج میلیارد و 800 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

بگی ادامه داد: شش میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید خودروهای آتش‌نشانی از جمله اعتباراتی بوده است که به شهرک‌های صنعتی منطقه کاشان و آران و بیدگل اختصاص یافته است.

وی گفت: این شرکت استراتژی مشخصی دارد و در چارچوب اسناد بالادستی حرکت می‌کند و برنامه‌های آن چیزی جز قوانین و منشور دولت تدبیر و امید نخواهد بود و امیدواریم با تعامل بین دستگاهی برای توسعه صنعت و اشتغال استان گام‌های رو به جلویی برداشته شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان افزود: واگذاری زمین به بخش خصوصی، نسبت به راه اندازی مراکز تجاری و تفریحی، از جمله خدمات شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان در خصوص تسهیل سرمایه‌گذاری توسط خصوصی است.

به گزارش ایسنا، نشست بررسی مشکلات شهرک‌های صنعتی کاشان، با حضور نماینده مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان، مدیرعامل شرکت برق، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان و صاحبان صنایع این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار