آغاز طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از آغاز طرح نوروزی پلیس راهور از روز 25 اسفند ماه خبر داد.

آغاز طرح نوروزی پلیس از 25 اسفندماه

به گزارش ایمنا ، سردار تقی مهری در همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهور اظهارداشت: هدف از برگزاری این همایش بررسی برنامه‌ سال‌ آتی و همچنین آسیب‌شناسی طرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده است.
تداوم اجرای طرح زمستانی پلیس
رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به تداوم اجرای طرح زمستانی پلیس گفت: همچنین طرح نوروزی 96 از 25 اسفندماه امسال آغاز می شود و تا پایان 14 فروردین ماه 96 ادامه دارد.
به گفته وی، جلسات هماهنگی طرح‌های نوروزی از دوماه قبل برگزار شده و رزمایش ترافیکی پلیس و دیگر دستگاه‌ها نیز در روز 24 اسفندماه برگزار می شود.
رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه از ابتدای امسال تا پایان بهمن‌ماه بیش از یک میلیون‌ و پانصد هزار نفر گواهینامه دریافت کرده‌اند، گفت: خوشبختانه با اقدامات انجام شده اکثریت رانندگان به قوانین و مقررات احترام می‌گذارند؛ اما پلیس اجازه نخواهد داد که عده‌ای قلیل امنیت مسافران نوروزی را به خطر بیاندازند.
خط قرمز پلیس، تخلفات حادثه‌ساز
سردار مهری خط قرمز پلیس را تخلفات حادثه‌ساز اعلام کرد و افزود: در طرح نوروزی پلیس 967 نفر در 308 تصادف رانندگی جان‌خود را از دست دادند. در حال حاضر حدود 19 میلیون خودرو، حدود 12 میلیون موتورسیکلت و حدود 25 میلیون گواهینامه فعال داریم که تعداد تصادف رخ داده در مقایسه با این آمار بالا نیست؛ اما همین تعداد هم زیاد است و پلیس با آن برخورد خواهد کرد.
وی از تشدید فعالیت بازرسان محسوس و نامحسوس در طول طرح نوروزی خبر داد و گفت: همکاران من از هم اکنون با لباس‌های شخصی وارد اتوبوس‌ها شده و تخلفات را رصد می‌کنند. گروهی دیگر نیز در معابر حضور داشته و تخلفات را به شکل نامحسوس رصد می‌کنند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار