نخستین دوره‌ مسابقات کمربند طلایی ووشو در اصفهان برگزار می‌شود

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: نخستین دوره‌ مسابقات کمربند طلایی ووشو در بخش ساندا و تالوی آقایان و بانوان در اواخر آذر ماه برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ووشو استان اصفهان گفت: نخستین دوره‌ مسابقات کمربند طلایی ووشو در بخش ساندا و تالوی آقایان و بانوان در اواخر آذر ماه برگزار می‌شود.
محسن رناسی در گفت‌وگو با تسنیم درباره‌ بازیکنان ملی‌پوش اصفهانی در مسابقات آسیایی، اظهار داشت: در مسابقات آسیایی که از 26 شهریور در کره جنوبی آغاز می‌شود، 10 بازیکن اصفهانی در 2 بخش آقایان و بانوان حضور دارند.
وی درباره اعضای تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی بیان کرد: در تیم ملی ووشو اعزامی به مسابقات جهانی در روسیه نیز 12 ملی‌پوش اصفهانی حضور دارند. این رقابت‌ها در مهر ماه آغاز خواهد شد و 90 درصد از اعضای ‌تیم‌های ملی را بازیکنان اصفهان تشکیل می‌دهند.
رئیس هیئت ووشو استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم با حمایت‌های حامیان مالی و هزینه‌های هیئت بازخورد مسابقات لیگ نیز، استخراج نیروهای جدید به تیم ملی ووشو باشد .
وی درباره برنامه‌های هیئت ووشو استان اصفهان گفت: شرکت در لیگ کشوری در 2 بخش آقایان و بانوان، حمایت از تیم ووشو سپاهان در بخش آقایان و تیم ووشو اصفهان در بخش بانوان در برنامه های هیئت قرار دارد.
رناسی بیان کرد: پس از بازگشت بازیکنان از مسابقات و اردوهای تیم ملی در اواخر آبان ماه برنامه‌ تجلیل از قهرمانان را خواهیم داشت که در همین ماه مسابقات انتخابی تیم ملی نیز برگزار می‌شود.
رئیس هیئت ووشو اصفهان درباره‌ مسابقات کمربند طلایی بیان کرد: این اتفاق برای نخستین بار در سطح کشور در حال رخ دادن است و در تعامل با فدراسیون ووشو، مسابقات کمربند طلایی در بخش ساندا و تالوی آقایان و بانوان در اواخر آذر ماه برگزار می‌شود که نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند.
وی شرایط بازیکنان اصفهانی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امسال در مسابقات یونیورسیاد درمجموع 4 مدال طلا کسب شده است که لادور ووشوکار اصفهانی نیز در جمع مدال آوران طلایی قرار داشت.
رناسی درباره اوضاع مالی گفت: هیئت ووشو از وضعیت خوبی در بخش مالی برخوردار است و با توجه به مدال‌های کسب شده توسط ووشوکاران، این هیئت با جذب منابع مالی، شرایط خوبی را سپری می‌کند، ضمن این‌که اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز توجه ویژه‌ای را به هیئت ووشو داشته است.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار