پايان عملیات بازگشت حجاج اصفهانی

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: عملیات بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان که از تاریخ 15 شهریور ماه آغاز شده بود در ساعت 16:30 جمعه مورخ 24/6/96 پایان پذیرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: عملیات بازگشت حجاج بیت‌الله الحرام در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان که از تاریخ 15 شهریور ماه آغاز شده بود در ساعت 16:30 جمعه مورخ 24/6/96 پایان پذیرفت.

به گزارش فارس ، حسن امجدی از پایان عملیات حج تمتع 96 در این فرودگاه خبر داد و گفت: عملیات بازگشت حجاج بیت الله الحرام در فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان که از تاریخ 15 شهریور ماه آغاز شده بود در ساعت 16:30 جمعه مورخ 24/6/96 پایان پذیرفت.

وی افزود در این مدت تعداد 6365 زائر سرزمین وحی، با 24 پرواز در قالب 44 کاروان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری وارد فرودگاه اصفهان شدند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با بیان اینکه اقدامات مورد نیاز برای اعزام و استقبال از زائرین از ماه‌های قبل شروع شده بود، عنوان کرد: در این راستا علاوه بر بسیج کارکنان فرودگاه استان اصفهان در قالب میز خدمت و راهنمای مسافر در ترمینال پروازهای خارجی جهت خدمت‌رسانی به حجاج، با تشکیل کمیته حج با مشارکت تمامی سازمان‌های و ارگان‌های مرتبط از جمله پلیس فرودگاه، گذرنامه، ناجا، اورژانس، قرنطینه، گمرک، حج و زیارت استان، شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی و... نسبت به ساماندهی امور و بهبود سطح خدمات اقدام گردید.

وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در این خصوص می‌توان به افزایش کارکنان مدیریت ترمینال (نوبت ویژه عملیات حج)، برقراری نوبت فنی و مهندسی جهت آماده نگه‌داشتن تجهیزات و تسمه نقاله‌ها و نوبت الکترونیک جهت آماده نگه‌داشتن دستگاه‌های کمک بازرسی و همچنین افزایش تعداد گیت‌های خروجی، نوسازی و افزایش تعداد چرخ‌دستی‌ها و استقرار سرویس‌های بهداشتی سیار در محوطه پارکینگ موقت، افزایش ظرفیت پارکینگ فرودگاه، نصب تابلوهای راهنما در محوطه ترمینال خارجی و تجهیز سالن مستقبلین و...اشاره کرد.

امجدی در ادامه ضمن اعلام رضایت از روند اجرایی عملیات رفت و برگشت حجاج بیت اله الحرام و قدردانی از کلیه عوامل دست‌اندرکار اضافه کرد: در این مدت همه سازمان‌ها با آمادگی کامل و افزایش کارکنان در جهت تسریع در عملیات و خدمت‌رسانی مطلوب اقدام نمودند به‌ طور مثال پلیس فرودگاه 75 درصد، ایران‌ایر و گذرنامه ناجا 25 درصد و قرنطینه مستقر در فرودگاه 100 درصد افزایش نیرو داشتند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار