ارائه آموزش تخصصی به بیش از ۵۰۰ نفر از ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارائه خدمات با کیفیت بهتر و تنش های کمتر، بیش از ۵۰۰ نفر از ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری در دوره های آموزشی شرکت کردند.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان گفت: در راستای ارائه خدمات با کیفیت بهتر و تنش های کمتر، بیش از ۵۰۰ نفر از ماموران پیشگیری و رفع تخلفات شهری در دوره های آموزشی شرکت کردند.

مجتبی کاظمی در گفتگو با ایمنا اظهار کرد: در راستای ارتقاء سطح کمی و کیفی ماموران رفع تخلفات شهری، بیش از ۵۰۰ نفر از ماموران در دوره های آموزشی برای انجام هرچه بهتر ماموریت های محوله شرکت کردند.

وی ادامه داد: مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری اصفهان همواره به منظور ارتقا خدمات به شهروندان، پیشگیری و رفع تخلفات شهری با کیفیت بهتر و تنشهایی کمتر در برخورد با متخلفان و ناهنجاریهای شهری بر خود لازم می بیند سطح آموزش و اطلاعات پرسنل خود را به موازات تغییرات اجتماعی منطقه ای و دیگر متغیرها بالاتر برده تا همواره در رسیدن به شهری بدون تخلف موفق تر و به دنبال آن رضایت شهروندان و مسئولان مربوطه را به همراه داشته باشد.

مدیرپیشگیری و رفع تخلفات شهرداری اصفهان عنوان کرد: در همین راستا می توان به دوره های آموزشی همچون دفاع شخصی، آشنایی با ضوابط و مقررات شهرسازی و مهارت خواندن پروانه، آشنایی با اصول گزارش نویسی، آشنایی با نحوه ارتباط بین فردی مناسب، فضایل اخلاقی و مناسبات انسانی، اصول و مبانی ابلاغ احکام قضایی، آشنایی با تخلفات و قوانین و مقررات مربوطه، امداد و نجات و آتش نشان داوطلب، کنترل ساختمان و مباحث حقوقی مرتبط با آن، آشنایی با نحوه صحیح برخورد با متخلفان در تخلفات شهری، آزمون قوانین شهرداری مرتبط با تخلفات شهری اشاره کرد.

وی افزود: در واحد آموزش روابط عمومی دهها دوره دیگر پیش بینی شده که بنا به مناسبت، نیاز و آمادگی و هماهنگی های لازم برگزار خواهد شد با این امید که بتوانیم با پرسنلی شایسته شهری عاری از هر گونه تخلفات و ناهنجاریهای شهری را داشته باشیم.

کاظمی با اشاره به اینکه با توجه به وظایف حساس و خطیری که بر عهده ماموران رفع تخلفات شهری است، آمادگی نیروها و آموزش هایی که به آنان ارایه می شود نیز از حساسیت بالایی برخودار است، خاطرنشان کرد: ماموران رفع تخلفات شهری باید نیروهای کارآزموده و متخصص باشند تا در بروز تخلفات به صورت کارشناسانه اقدام کنند تا اثرات مثبت متوجه شهر و جامعه شود.


ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار