سهم بالای والیبال اصفهان در تیم‌های ملی

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: معنوی نژاد، غفور و غلامی ۳ ملی‌پوش حاضر در تیم ملی هستند و در بخش بانوان نیز ۷ بازیکن در رده جوانان و ۵ بازیکن در رده بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که نتیجه رضایت بخشی برای والیبال اصفهان شود.

رئیس هیئت والیبال استان اصفهان گفت: معنوی نژاد، غفور و غلامی ۳ ملی‌پوش حاضر در تیم ملی هستند و در بخش بانوان نیز ۷ بازیکن در رده جوانان و ۵ بازیکن در رده بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که نتیجه رضایت بخشی برای والیبال اصفهان شود.
تیمور باجول در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های هیئت والیبال اصفهان در سال جاری اظهار داشت‌: با توجه به تقویم سالیانه این هیئت در 6 ماهه نخست سال 96، تیم‌های خود را طبق برنامه در رده‌های نوجوانان‌، جوانان و امید به مسابقات کشوری اعزام کردیم که خوشبختانه درقسمت بانوان، در رده‌ نوجوانان مقام نخست و در قسمت امید مقام دوم کشور را کسب کردیم.
وی درباره‌ استعدادیابی نونهالان تصریح کرد: در قسمت نونهالان و در بخش دختران تیم استعدادیابی برخوار و باریج اسانس به عنوان نمایندگان اصفهان در مسابقات کشوری مقام دوم و سوم را کسب کردند‌.
رئیس هیئت والیبال خاطرنشان کرد: خوشبختانه در ارزیابی انجام شده توسط اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در سال 95 این هیئت به عنوان هیئت برتر استان شناخته شده و این موضوع به اطلاع فدراسیون نیز رسیده است.
وی به استقبال مناسب از برگزاری جشنواره استعدادیابی اشاره کرد و گفت: استعدادیابی در رده‌های سنی مختلف در 2 بخش آقایان و بانوان انجام شده و خوشبختانه 80 تیم در این رقابت‌ها حضور داشتند.
باجول درباره ملی‌پوشان اصفهانی تیم ملی والیبال، بیان کرد: محمدجواد معنوی نژاد، امیر غفور و غلامی 3 ملی‌پوش حاضر در تیم ملی در بخش آقایان هستند و در بخش بانوان نیز 7 بازیکن در رده جوانان و 5 بازیکن در رده بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت شدند که نتیجه رضایت بخشی برای والیبال استان اصفهان است.
رئیس هیئت والیبال درباره‌ برنامه‌های آینده این هیئت اظهار داشت: از اهداف هیئت در 6 ماهه دوم سال برگزاری سمینارهای آموزشی، توانمندی و بحث‌های استعدادیابی بوده که بر اساس تقویم هیئت برگزار شده است.
وی افزود: مسابقات شهرستان‌ها در رده‌های مختلف در حال برگزاری است، در 6 ماه نخست سال و براساس تقویم هیئت به اهدافمان دست یافته‌ایم و امیدواریم در6 ماهه دوم براساس برنامه‌های تعریف شده، امسال نیز به عنوان هیئت برتر استان انتخاب شویم.
باجول درباره برگزاری کلاس‌های مربیگری در این هیئت گفت: در6 ماه دوم کلاس‌های ارتقا مربیان در سطح 3،2،1 و بین‌المللی در مناطق استان و شهرستان‌ها در قسمت آقایان و بانوان برگزار خواهد شد.
رئیس هیئت والیبال درباره‌ وضعیت مالی هیئت والیبال استان اصفهان گفت‌: خوشبختانه این هیئت از نظر مالی مشکل خاصی ندارد و با توجه به محل درآمد هیئت و کمک‌های اداره ورزش و جوانان استان اصفهان از وضعیت خوبی برخورداریم، در کنار آن نیاز به حمایت باشگاه‌ها از بازیکنان و تیم سوپر لیگی پدافند است تا انگیزه‌ای برای جذب بازیکنان به باشگاه‌ها شود.
وی ادامه داد: تیم ملی ایران در مسابقات قاره‌ای و جهانی مقام‌های خوبی کسب کرده که نشان از پیشرفت والیبال دارد و امیدواریم حمایت مناسبی از باشگاه‌های والیبال صورت گیرد.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار