دومین جشنواره غیر رقابتی تئاتر خیابانی اصفهان مهرماه امسال برگزار می‌شود

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان گفت: دومین جشنواره غیر رقابتی تئاتر خیابانی اصفهان با حضور ۲۲ گروه نمایشی مهرماه برگزار می‌شود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان گفت: دومین جشنواره غیر رقابتی تئاتر خیابانی اصفهان با حضور ۲۲ گروه نمایشی مهرماه برگزار می‌شود.
هوشنگ جمشیدیان در گفت‌وگو با تسنیم درباره دومین جشنواره غیر رقابتی تئاتر خیابانی اصفهان اظهار داشت: دومین جشنواره غیر رقابتی تئاتر خیابانی اصفهان از طرف کانون نمایشگران خیابانی برگزار می‌گردد که هدف از این جشنواره سامان بخشیدن به گروه‌های نمایش خیابانی اصفهان است.
وی افزود: 13 گروه حرفه‌ای در اصفهان داریم که در این جشنواره شرکت کرده‌اند و علاوه بر این 13 گروه 9 گروه دیگر نیز اعلام آمادگی کرده‌اند که در مجموع 22 گروه به صورت رسمی و چندین گروه غیررسمی در این جشنواره شرکت می‌کنند، در گذشته گروه‌ها به 2 بخش حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای تقسیم می‌شدند اما هدف این است که همه گروه‌ها به صورت حرفه‌ای اجرا داشته باشند.
رئیس انجمن هنرهای نمایشی اصفهان خاطرنشان کرد: در قالب جشنواره ورک شاپ‌های آموزشی برگزار کردیم، گروه‌ها در 17 و 18 شهریور در کارگاه‌ها حضور پیدا کردند که این کارگاه‌ها با موضوع از ایده تا اجرا برگزار شده تا گرو‌ه‌های نمایشی آمادگی لازم را داشته باشند و به سطح حرفه‌ای برسیم.
وی درباره زمان برگزاری جشنواره تصریح کرد: دومین جشنواره غیر رقابتی تئاتر خیابانی اصفهان از 13 الی 20 مهر ماه برگزار می‌شود که این نمایش‌ها در پنجشنبه و جمعه‌ها اجرا می‌گردد و هر گروه 3 اجرای عمومی دارند زمان و مکان از طرف دبیرخانه مشخص می‌گردد.
جمشیدیان بیان کرد: در بخشی دیگر نیز گروه‌های نماشی برگزیده برای جشنواره تئاتر همدان معرفی می‌شوند، گروه‌های اصفهانی استعدادهای بسیار خوبی دارند که حتی می‌توانند با حضور در جشنواره‌های بین المللی تئاتر در دیگر کشورها نیز اچرا داشته باشند اما باید به صورت حرفه‌ای تعلیم ببینند.

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار