مصاف شاگردان قلعه‌نویی با استقلال در آزادی

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.

در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۲۰ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.
به گزارش تسنیم ، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از فردا با انجام یک دیدار وارد هفته هفتم می‌شود. در دیدار نخست و در یکی از مهم‌ترین دیدارهای این هفته تیم‌های استقلال تهران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت 20 روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم می‌روند.
ذوب‌آهن اصفهان که با پیروزی پر گل 6 بر صفر مقابل استقلال خوزستان، خاطره تلخ حذف از جام حذفی و نتایج نسبتا ضعیف خود را در هفته‌های ابتدایی لیگ هفدهم به دست فراموشی سپرد در حالی پای به ورزشگاه آزادی می‌گذارد که امیدوار است با توجه به حواشی پیرامون باشگاه استقلال با کسب 3 امتیاز این دیدار، دست پر به اصفهان باز گردد.
سبزپوشان اصفهانی با به ثمر رساندن 6 گل در هفته گذشته نشان دادند که مشکلات خط تهاجمی خود را در امر گلزنی به خوبی حل کرده و برای حریفان خط و نشان جدی کشیدند تا خود را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل از رقابت‌ها معرفی کنند.
مرتضی تبریزی، مهاجم آماده این روزهای ذوب‌آهن با ثمر به رساندن 4 گل در دیدار مقابل اسقلال خوزستان به صدر جدول گلزنان لیگ رسید تا حساب ویژه‌ای برای خود باز کند و خط دفاعی تیم‌های حریف با جدیت بیشتری حرکات این بازیکن خطرناک را دنبال کنند.
در دیدار مقابل استقلال خوزستان، خط دفاعی و گلر تیم ذوب‌آهن نیز عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشتند و با به دست آوردن هماهنگی لازم راه‌های نفوذ را برای مهاجمان حریف بستند تا امیر قلعه‌نویی پس از گذشت 6 هفته از مسابقات لیگ تفکر تکنیکی خود را بر تیم ذوب‌آهن پیاده کند تا در هفته‌های آینده کار راحت‌تری در پیش داشته باشد.
البته بازیکنان ذوب‌آهن باید این پیروزی پر گل را به دست فراموشی سپرده و تمام تمرکز خود را بر روی دیدار حساس با استقلال تهران معطوف کنند تا روند پیروزی خود را حفظ و خود را به رده‌های بالای جدول نزدیک کنند.
در آن سوی میدان، استقلال تهران با شکست مقابل پدیده و پارس جنوبی جم در لیگ برتر شرایط نابسمانی را در هفته اخیر سپری کرد و علیرضا منصوریان، سرمربی آبی‌های تهران تا آستانه جدایی از این تیم نیز پیش رفت اما هیئت مدیره باشگاه این مربی را بار دیگر ابقا کرد تا برای پیروزی در مقابل ذوب‌آهن انگیزه‌های فراوانی را داشته باشد.
سرمربی آبی‌پوشان برای برون رفت از بحران نیاز مبرم به 3 امتیاز این دیدار دارد تا فشار هواداران را از روی دوش خود بردارد و با انگیزه دوچندان به استقبال دیدار با سپیدرود رشت رود.
چهره ویژه:
امیر قلعه‌نویی سرمربی کنونی تیم فوتبال ذوب‌آهن که سابقه قهرمانی با استقلال تهران را در کارنامه خود دارد، با بازگشت دوباره به ورزشگاه آزادی بار دیگر و این بار در کسوت مربگیری ذوب‌آهن مقابل تیم اسبق خود قرار می‌گیرد و پیروزی در این دیدار از انگیزه‌های فروانی برخوردار است.
ترکیب احتمالی:
استقلال: حسین حسینی، روزبه چشمی، پادوانی، آرمین سهرابیان، خسرو حیدری، امید نورافکن، فرشید باقری، سرور چپاروف، علی قربانی، فرشید اسماعیلی و جابر انصاری
ذوب‌آهن: رشید مظاهری، وحید محمدزاده، جورجی ولسیانی، مهدی مهدی پور، محمدرضا حسینی، احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، علی حمام، اسماعیل شریفات، سید محمد ستاری و حمید بوحمدان
برنامه هفتم لیگ برتر:
چهارشنبه 29 شهریور 1396
استقلال - ذوب آهن 20:00
پنجشنبه 30 شهریور 1396
سیاه جامگان - گسترش فولاد 19:30
سپاهان - پرسپولیس 20:00
استقلال خوزستان - سپیدرود رشت 20:00
جمعه 31 شهریور 1396
تراکتورسازی - پدیده 17:45
پیکان - نفت تهران 18:30
سایپا - پارس جنوبی جم 18:30
صنعت نفت آبادان - فولاد 19:00

ارسال نظر

New Project اخرین اخبار
New Project پربیننده‌ترین اخبار